به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۸۹۵۰۰

وینیسیوس با این ادعا اسپانیا را آتش زد

وینیسیوس با این ادعا اسپانیا را آتش زد
گروه ورزشی: وینیسیوس در مصاحبه با CNN ادعایی مطرح کرد که خشم بیشتر اسپانیایی‌ها را به همراه داشته است.به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس در بخشی جدید از مصاحبه طولانی‌اش با CNN به صراحت گفت که اگر تا قبل از سال 2030 مشکل نژادپرستی در اسپانیا حل نشود، باید میزبانی جام جهانی از این کشور گرفته شود.

وینیسیوس از سال 2018 در رئال مادرید حضور دارد و در سال‌های اخیر چندین بار مورد حملات نژادپرستانه قرار گرفته که معروفترینش بازی دو فصل پیش در مستایا برابر والنسیا بود. وینی همچنان معتقد است نژادپرستی در اسپانیا معضلی بزرگ است، اما کارشناسان اسپانیایی نظر دیگری دارند.

دیشب جوزپ پدررول، مجری برنامه معروف ال‌چیرینگیتو، برنامه را با همین موضوع شروع کرد و گفت، وینیسیوس می‌گوید باید میزبانی را از اسپانیا گرفت، چه باید گفت؟ من ترجیح می‌دهم قبل از اینکه حرفی بزنم، سکوت کنم چون می‌توان چیزهایی گفت که به مذاق وینیسیوس خوش نخواهد آمد.»

ناچو پنیا، خبرنگار شبکه رئال مادرید، نیز به مارکا گفت: «هیچکس نمی‌داند وینیسیوس چقدر از این قضیه در اسپانیا زجر کشیده، اما متاسفانه او با عمومیت دادن به مسئله نژادپرستی، این حس را القا می‌کند که همه اسپانیایی‌ها نژادپرست هستند در حالی که این درست نیست.»

یکی از جالب‌ترین واکنش‌ها را ادو آگیره داشت. خبرنگار ال‌چیرینگیتو و دوست صمیمی رونالدو گفت: «برایم دردناک است که وینیسیوس، ستاره تیم محبوب من، اینچنین حرفی علیه اسپانیا مطرح می‌کند. اسپانیا نژادپرست دارد درست مثل فرانسه، انگلیس، ایتالیا، نروژ و همه کشورهای اروپایی اما کشوری نژادپرست نیست.

همه ما هواداران رئال وینی را دوست داریم ولی قبول این ادعای او برایم سخت است. او یکی از شناخته شده ترین ورزشکاران دنیاست و یکی از سه بازیکن بزرگ فوتبال دنیا که هر حرفی بزند، همه جای دنیا شنیده خواهد شد. او تصویری زشت از اسپانیا ساخته که با واقعیت مطابقت ندارد. من 36 سال دارم و رویایم دیدن جام جهانی در کشورم است. وینی نمی‌تواند این رویا را از من بگیرد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها