به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۱۱:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۸۹۷۱۶

دردسر جدی:رئال در بازی بعدی مدافع ندارد

دردسر جدی:رئال در بازی بعدی مدافع ندارد
گروه ورزشی: مصدومیت ادر میلیتائو دردسرهای جدی را برای کارلو آنچلوتی و رئال مادرید به همراه خواهد داشت.به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های برزیلی شب گذشته اعلام کردند که ادر میلیتائو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی کشورش نخواهد بود و با ترک اردوی این تیم به اسپانیا باز می‌گردد تا روند درمانش را آغاز کند.

گفته می‌شود که مصدومیت‌های ستاره برزیلی عضلانی است اما کادر پزشکی رئال هنوز قادر به اعلام زمان مشخصی برای دوری او از میادین نیست، ولی پیش‌بینی می‌شود که این بازیکن بین ۱۰ تا ۱۵ روز نتواند در زمین حضور داشته باشد.

چنین اتفاقی به این معناست که میلیتائو نمی‌تواند رئال مادرید را در بازی برابر رئال سوسیداد همراهی کند که این اتفاق بسیار ناخوشایندی برای رئال و آنچلوتی است چون انتخاب مدافع در این بازی را برای آنها بسیار دشوار خواهد کرد.

رئال پیش از این با مصدومیت فرلان مندی و اورلین شوامنی روبرو شده بود و حالا میلیتائو هم به این فهرست اضافه شده است. این در حالی است که شوامنی قادر به پر کردن جای خالی او در خط دفاعی رئال نخواهد بود چون همچنان از ناحیه استخوان کف پا احساس درد دارد و بازی دادن به او در این دیدار ریسک بزرگی به حساب می‌آید و مشخص نیست که تصمیم نهایی کادر فنی رئال در این باره چه خواهد بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها