به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۹۵۸۴۶

گزینه سرمربی مس رفسنجان چه کسی است؟

گزینه سرمربی مس رفسنجان چه کسی است؟
گروه ورزشی: مس رفسنجان روزهای خوبی را در لیگ بیست‌وچهارم پشت سر نمی‌گذارد و نارنجی‌پوشان در طول 6 مسابقه اخیر خود موفق به کسب تنها 5 امتیاز شده‌اند و در جدول 16 تیمی رقابت‌ها، رتبه چهاردهم را به خود اختصاص دهند. البته که از پیش آنکه فعالیت لیگ بیست‌وچهارم آغاز شود، زمزمه‌هایی درباره مشکلات عدیده مالی باشگاه مس هم مطرح بود و به نظر می‌رسد که این مشکلات هم روی روند نتیجه‌گیری نارنجی‌پوشان اثرگذار بوده است.
 
محرم نویدکیا که بعد از پایان همکاری ساکت الهامی با مسی‌ها، سکان هدایت نارنجی‌پوشان را در نیم‌فصل دوم فصل گذشته عهده‌دار شد و توانست همراه مس، 20 امتیاز در 15 مسابقه کسب کند و این تیم را به فینال جام حذفی رساند، در فصل جدید ناکام در تکرار مسیر موفق فصل گذشته بود و همین مسئله باعث شد تا همکاری‌اش او با مسی‌ها خیلی زود خاتمه پیدا کند؛ البته که مدیران باشگاه مس بعد از پایان هفته هفتم، حمایت تمام‌قدی از نویدکیا داشتند اما این سرمربی جوان تصمیم گرفت به دلیل وجود مشکلات مختلف از سمت خود کناره‌گیری کند.

پیروانی در نقش مربی موقت
نویدکیا بعد از آنکه تعطیلات فیفادی آغاز شد، به اصفهان سفر کرد و با وجود آغاز تمرینات آماده‌سازی نارنجی‌پوشان، دیگر در تمرینات حضور نیافت تا تلویحاً کناره‌گیری خود از هدایت مس را نشان بدهد و بعد از آن، با تایید مدیر باشگاه رفسنجانی، همکاری نویدکیا و نارنجی‌پوشان خاتمه یافت. بعد از قطع همکاری این سرمربی جوان، فعلاً امیرحسین پیروانی که در قامت دستیار اول محرم نویدکیا فعالیت می‌کرد، در نقش سرمربی موقت انتخاب شده و امورات فنی تیم را پیش می‌برد.

علی‌منصور در تقلای برای بازگشت
علیرضا منصوریان که آخرین تجربه سرمربیگری‌اش در فولاد خوزستان رقم خورد و روزهای خوبی را در این تیم نگذراند و اولین سرمربی برکنارشده فصل گذشته لیگ برتر بود، حالا بعد از یک‌فصل دوری از چرخه سرمربیان لیگ برتری به دنبال آن است تا بتواند روی نیمکت مس رفسنجان حضور پیدا کند. البته که گفته می‌شود با وجود رایزنی‌های انجام‌شده، منصوریان از شانس بالایی برای پذیرش هدایت نارنجی‌پوشان برخوردار نیست و براساس آخرین خبرها، مسعود شجاعی جدی‌ترین گزینه هدایت مس رفسنجان است.
 
شجاعی امیدوار به کسب تجربه‌ای متفاوت
مسعود شجاعی که در تیم تراکتور در نقش مربی-بازیکن جانشین علیرضا منصوریان شد، حالا با او در راه رسیدن به نیمکت مس رفسنجان رقابت دارد. شجاعی فصل گذشته در قامت سرمربی هوادار، اولین تجربه رسمی سرمربیگری‌اش را بعد از اتمام دوران فوتبال خود، به‌دست آورد که تجربه چندان موفقی نبود. با این وجود، شجاعیِ جوان به دنبال کسب تجربیاتی متفاوت است و گفته می‌شود مذاکرات مثبتی هم با مسئولان باشگاه مس رفسنجان داشته و با توجه به اینکه نارنجی‌پوشان باید پنج‌شنبه (بیست‌وششم مهرماه) در اهواز به مصاف استقلال خوزستان بروند، براساس آخرین خبرها احتمالاً سرمربی جدید مس طی 72 ساعت آینده معرفی خواهد شد که شانس شجاعی برای پذیرش این مسئولیت از منصوریان بیشتر است.به گزارش فوتبال ۳۶۰، مس رفسنجان روز‌های خوبی را در لیگ بیست‌وچهارم پشت سر نمی‌گذارد و نارنجی‌پوشان در طول ۶ مسابقه اخیر خود موفق به کسب تنها ۵ امتیاز شده‌اند و در جدول ۱۶ تیمی رقابت‌ها، رتبه چهاردهم را به خود اختصاص دهند. البته که از پیش آنکه فعالیت لیگ بیست‌وچهارم آغاز شود، زمزمه‌هایی درباره مشکلات عدیده مالی باشگاه مس هم مطرح بود و به نظر می‌رسد که این مشکلات هم روی روند نتیجه‌گیری نارنجی‌پوشان اثرگذار بوده است.
مرجع : فوتبال 360
برچسب ها: مس رفسنجان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها