به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۱ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۵۴۴۷۳
مربی پرسپولیس نباید از کره مریخ بیاید

درخشان: قول مي‌‌دهيم جزء 4تيم اول باشيم

گروه ورزشي: حمید درخشان در کنفرانس مطبوعاتی پس از ديدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان كه با خوش شانسي قرمزپوشان با نتيجه تساوي 1-1 خاتمه يافت سوالات خبرنگاران را پاسخ داد.
درخشان: قول مي‌‌دهيم جزء 4تيم اول باشيم
با توجه به مشکلات بد نبودیم
فکر می‌ کنم با توجه به مشکلاتی در این هفته داشتیم بازی نسبتاً قابل قبولی انجام دادیم. امروز در چند موقعیت موفق بودیم و موقعیت زیادی خلق کردیم. مشکلات زیادی که من در تمرین آن را به بچه ها بازگو می‌ کنم تا حل شود. به نفت مسجدسلیمان تبریک می‌ گویم که یک امتیاز از این بازی برد و به شهرش برد. قول می‌ دهم در هفته های بعد بهتر باشیم.

مربی پرسپولیس نباید از کره مریخ بیاید
من در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم که من پرسپولیسی هستم و فکر نمی‌ کنم که انتخابم چیز عجیبی باشد. یک پرسپولیسی رفته و یک پرسپولیسی پیرتر آمده، کسی که سال ها برای این تیم زحمت کشیده سوال من این است چرا من نباید در پرسپولیس باشم؟ با این مشکلاتی که داشتم آمدم کمک کنم. سرمربی پرسپولیس باید از کره مریخ بیاید؟ تماشاگران کاری نکنند که پرسپولیسی ها جرات نکنند به این تیم بیایند. تیمی را گرفتم که در رده نهم بود و با این شرایط به آن کمک کنم. با این شرایط جگر شیر می‌ خواست که هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی آماده است را تحول بگیرد. من برای این تماشاگران سال ها زحمت کشیده ام و آنها را خوشحال کرده ام. اگر بتوانم کمک می‌ کنم و اگر نتوانم هم از این تیم می‌ روم.

بازیکنان کم کاری نکردند
من اصلا این حرف را قبول ندارم. اتفاقا بچه های من تمام توانشان را در زمین گذاشتند و فکر می‌ کنم موقعیت های زیادی هم ایجاد کردیم. روی بچه های من فشار است، از نظر بدنی و تاکتیکی ناآماده هستند بازیکنی که ناآماده باشد نباید از آنها انتظار داشت از دقیقه 50 به بعد خستگی اجازه نمی‌ دهد در زمین بازی کند. می‌ خواهم بازیکنی را برای شما مثال بزنم؛ محمد نوری با تمام وجود در زمین بازی کرد من فکر می‌ کنم تیم من از نظر خلق موقعیت با توجه به ناآماده بودن بدن ها بد بازی نکرد.

با 20 دقیقه تمرین نمی‌ شود کاری از پیش برد
من فقط 20 دقیقه تیم را تمرین دادم و فقط فرصت ریکاوری داشتم. باید از نظر بدنی و تاکتیکی تیم را تغییرات اساسی دهیم. به عنوان مثال من در این بازی حمید علی عسگر را از هافبک راست به دفاع چپ بردم و هادی نوروزی را به هافبک راست بردم. می‌ دانم عالی نبود ولی بد هم کار نکردند باید چند وقت با بازیکنان کار کنیم تا ببینم کدام بازیکن می‌ تواند در پست های مختلف بازی کند.

باز هم از کریمی می‌‌خواهم به پرسپولیس برگردد
شخصا از علی کریمی تشکر می‌ کنم که جواب من را داد. باز شخصا پیش او می‌ روم و از او می‌ خواهم به پرسپولیس بازگردد. البته او را اجبار نمی‌ کنیم.

تضمین می‌ دهم جزو 4 تیم اول باشیم
از چیزی که الان هست بهتر می‌ شود، قول قهرمانی نمی‌ دهم چون فرصت زیادی از دست رفته است. اما تضمین می‌ کنم که تیم پرسپولیس جزو 4 تیم اول قرار می‌ گیرد.

مشکل بدنی و فنی مربوط به مربیان قبلی است
وقتی شما می بینید تیمی هم در شکل بازی، هم تاکتیکی و بدنی مشکل دارد مربوط به مربیانی می‌ شود که قبلا با این تیم کار کرده اند.
* گفتني اينكه، با تصمیم کادر فنی تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از فردا پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار می‌شود.

زاهدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۱ ۲۲:۵۶
من موافق اومدن آقاي درخشان نيستم ولي هوادارا يه جوري علي دايي علي دايي ميكنن انگار تيم اول و دوم جدول بود كه دايي رو انداختن بيرون !!!
اينقدر احساسي نباشين خواهشا ! (251170)
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۱ ۲۳:۱۳
حمایتت می کنم (251173)
هوادار
United States
۱۳۹۳/۰۶/۲۲ ۰۱:۰۸
آقای درخشان لطفا فقط برو .
علیه دایی ... علیه دایی ... علیه دایی ... (251174)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۲ ۰۶:۲۴
آقای درخشان حواست را جمع کن تمام بدبختی پرسپولیس مال نداشتن دانش مربیگری دایی است
پرسپولیس با نداشتن کریمی به آرامش خواهد رسید
اگر تو دانش داشته باشی از حالا به بعد هیچ صحبتی از دایی وکریمی و هر کسی که آرامش تیم را بحرانی میکنند نباید بزنی
کریمی ودایی چاق شدن (251177)