به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۱۲۷۵۲۳

آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان شوراهاي شهر

گروه سیاسی: آخرین روز ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با ثبت‌نام سه تن از اعضای کنونی این شورا آغاز شد.
آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان شوراهاي شهر
علیرضا رحیمی رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران به ایلنا گفت: حضور در رقابت شورای شهر و روستا حق مردم است و هیچ کس نباید از این حق قانونی و حقوق شهروندی به بهانه‌های مختلف منع شود و ممنوعیت‌های بی‌دلیل ایجاد کرد.

۹:۲۸ ؛سروری در انتخابات شوراها ثبت‌نام کرد
پرویز سروری صبح امروز با حضور در فرمانداری، در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نام‌نویسی کرد. سروری که سابقه حضور در مجالس هفتم و هشتم نماینده مردم تهران بود، اکنون رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران است.

۹:۲۱؛ ثبت‌نام۱۹۹۰ نفر  در انتخابات شورای شهر تهران
علی جنگروی؛ رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات فرمانداری تهران گفت: طی روز گذشته و تا ساعت ۲۴ شب گذشته ۶۶۹ نفر در فرمانداری حضور و ثبت نام کردند که  ۵۴۲ مرد و ۱۲۷ زن بودند. در مجموع ۱۹۹۰ نفر  از روز نخست تا کنون برای پنجمین دوره شورای شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

۹:۱۶؛ دنیامالی نامزد انتخابات شوراها شد
احمد دنیامالی (رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران) صبح امروز با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۹:۰۲؛ ثبت‌نام مسجد جامعی در انتخابات شورای شهر تهران
احمد مسجدجامعی صبح امروز با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد. پیش از حادثه پلاسکو احمد مسجدجامعی به دلیل ریاست بر کتابخانه ملی از شورا استعفاء داده بود اما به دلیل پیگیری سهل‌انگاری‌هایی که در این حادثه رخ داده بودف استعفای خود را پس گرفت.
مرجع : ایلنا