به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۲۰۰۵۰

انتشار مجدد «هم‌میهن»؛ شايد وقتي ديگر!

گروه سياسي: در حاليكه چند روز نيست كه از توقيف روزنامه بهار مي‌گذرد، امروز خبر رسيد كه روزنامه اصلاح‌طلب هم‌ميهن به مدير مسئولي كرباسچي نيز كه قرار بود انتشار مجدد خود را آغاز كند، منتشر نمي‌شود!
انتشار مجدد «هم‌میهن»؛ شايد وقتي ديگر!
سردبیر روزنامه‌ی «هم‌میهن» درباره‌ی مشکل به‌وجود آمده برای انتشار این روزنامه، گفت: هیأت نظارت بر مطبوعات در مشکل به‌وجود آمده برای روزنامه‌ی «هم‌میهن» نقشی ندارد. محمد قوچانی با بیان این‌که نامه‌ای از سوی معاون قضایی خطاب به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشته شده است، اظهار کرد: در متن این نامه آمده است، به‌دلیل آن‌که روزنامه‌ی «هم‌میهن» اعمال ماده‌ی 18 شده، موقتا از انتشار این روزنامه جلوگیری شود.

او ادامه داد: ماده‌ی 18 به این معنا است که رییس قوه‌ی قضاییه به حکم «خلاف بین شرع» اعتراض کند، در صورتی که روزنامه‌ی «هم‌میهن» قرار منع تعقیب دارد و در همان مراحل بدوی و قبل از رفتن پرونده به دادسرا، تبرئه شده است. سردبیر روزنامه‌ی «هم‌میهن» با اشاره به این‌که از حکم تبرئه‌ی این روزنامه حدود شش سال می‌گذرد، گفت: آقای آوایی - رییس کل دادگستری استان تهران - قول مساعد داده است تا با دادستان در این‌باره صحبت و نظر نهایی را اعلام کنند. او تأکید کرد: روزنامه‌ی «هم‌میهن» تا اعلام نظر نهایی قوه‌ی قضاییه منتشر نمی‌شود.

۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۰:۰۷
یه تبریک جانانه به پسر آقای جنتی باید بگیم !

امروز هم متوجه شدیم با سوریه میخوان همکاری کنن و یه شبکه برای مقابله به مثل با وهابیت ! ایجاد کنن ... کلا تبریک میگیم ...

مردم دیگه هوشیار شدن و عقل خودشون رو دست دیگران نمیدن (162834)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۱:۳۱
احسنت (162896)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۲:۰۹
اين جماعت با آزاد انديشي مشكل دارند (162948)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۰:۴۳
چرا اینقدر لجبازی اینجا اصن اسمی از علی جنتی اورده؟!!! همش گفته قوه قضاییه. (163077)
جنتی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۱:۵۲
پسر کو ندارد نشان از پدر ! (162922)
امین
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۱:۵۹
چه ربطی به وزارت ارشاد داره؟ (162933)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۲:۱۲
چرا تبریک به جنتی؟!؟
مگر قوه قضاییه چشه (162949)