به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۳۷۵۹۱

اعطای زمین رایگان به تهرانی‌های دارای چهار فرزند

اعطای زمین رایگان به تهرانی‌های دارای چهار فرزند
گروه اقتصادی: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: خانواده‌های تهرانی دارای چهار فرزند و بیشتر (زیر ۲۰ سال) برای ثبت‌نام و دریافت زمین رایگان تا پایان امسال مهلت دارند.
به گزارش ایرنا، حسین جنتی اظهار داشت: تهرانی‌های دارای چهار فرزند و بیشتر (زیر ۲۰ سال) در صورت دارا بودن شرایط لازم، جهت دریافت زمین رایگان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی افزود: وزارت راه و شهرسازی بر اساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص خواهد داد که مطابق با فرآیند‌های قانونی واگذاری زمین برای ۲۵۰۰ خانواده تهرانی در طرح پویش رحمت وزارت راه و شهرسازی در استان تهران تاکنون این موضوع عملیاتی شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خاطرنشان کرد: واگذاری زمین با در نظر گرفتن ضوابط و همچنین صراحت ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بالمناصفه فی‌مابین به پدر و مادر صورت می‌گیرد.
جنتی گفت: خانواده‌های چهار فرزندی و بیشتر که امکان بهره‌مندی از این قانون را دارند فرصت دریافت زمین رایگان تا پایان سال ۱۴۰۲ را دارند.
برچسب ها: زمین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها