به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۵۲۱۰۷

استقبال از «امروز» در روز تعطیلی سینماها

گروه فرهنگ و هنر: فروش فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی به بیش از 615 میلیون تومان در تهران رسید.
استقبال از «امروز» در روز تعطیلی سینماها
طبق اعلام محمدرضا صابری، مدیر موسسه پخش نور تابان‌، فیلم «امروز» تا روز چهارشنبه (29 مرداد ماه) 580 میلیون تومان در تهران فروش داشت و این میزان شب گذشته هم به 34 میلیون و800 هزار تومان رسیده است. وی همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه از عصر روز گذشته که سینماها به دلیل فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل هستند، سینماهای نمایش دهنده «امروز» که امکان نمایش دارند، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شدند.

آخرین آمار فروش جدید ترین فیلم رضا میرکریمی در شهرستان‌ها به هفته گذشته مربوط می‌شود که 120 میلیون تومان بوده است. فیلم «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی هم پس از 30 روز اکران به فروش یک میلیارد و 320 میلیون تومان رسید. امیر قطبی، از دفتر پخش فیلمیران، درباره وضعیت فروش این فیلم گفت: در حال حاضر «کلاشینکف» در 55 سینمای کشور نمایش داده می‌شود که فروش آن در تهران 840 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 480 میلیون تومان است.

وی درباره آخرین آمار فروش فیلم «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران هم گفت: پس از 52 روز نمایش «رد کارپت» در تهران یک میلیارد و 780 میلیون تومان فروخته است و در شهرستان‌ها این میزان به یک میلیارد و 100 میلیون تومان رسیده است. او با بیان اینکه «رد کارپت» در 45 سینمای کشور اکران می‌شود، افزود: فروش کلی «رد کارپت» در کشور به دو میلیارد و 880 میلیون تومان رسیده است. دو فیلم «امروز» و «فرشته‌ها با هم می‌آیند» با توجه به مضمونی که دارند طبق نظر شورای صنفی نمایش و براساس درخواست صاحبان این فیلم‌ها جمعه، 31 مرداد ماه با وجود تعطیلی سینماها در سالن‌های مربوطه خود نمایش داده می‌شوند.
مرجع : ایسنا