به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۴
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۶۲۳۰۸

درخشان: بهترست پرسپوليس را کنار بگذارند

گروه ورزشي: سرمربي پرسپوليس که از شنيدن قطعي خبر بدون تماشاگر برگزار شدن ديدار پرسپوليس و ذوب‌آهن شوکه شده بود، عنوان کرد متاسفانه تصميمات خوبي در فوتبال ما گرفته نمي‌ شود.
درخشان: بهترست پرسپوليس را کنار بگذارند
حميد درخشان در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: روشان نمی‌ شود علنی اعلام کنند پرسپولیس از مسابقات باید کنار گذاشته شود، اینطور رای ها را اعلام می‌ کنند. آخر پرسپولیس به کدام گناه باید مجازات شود، چقدر باید روی تیم ما فشار باشد، بنگر دستش را تکان می‌ دهد محروم می‌ شود، بعد می‌ بینیم کریس رونالدو 50 دفعه خطا می‌ کند حتی کارت هم نمی‌ گیرد. من خسته شدم از این شرایط، هیچ گوش شنوایی وجود ندارد؛ حرف های ما هم فایده ای ندارد و به جایی نمی‌ رسد.

او ادامه داد: به قول معروف وقتی حرف ما خریداری ندارد و اعتراض ما به جایی نمی‌ رسد، بهتر است که در این مورد حرف نزنیم. آقای دادرس راست می‌ گوید. بهتر است که ما تیم خودمان را قوی کنیم اما عملکرد ایشان کاملا درست است. خوشبختانه خود مردم از روی نتایج به همه چیز واقف هستند.

درخشان با اشاره به انتقادهایی که از او می‌ شود گفت: به نظر من فوتبال ما همین است و کاریش نمی‌ شود کرد، متاسفانه بعضی ها انتقاد را با توهین اشتباه می‌ گیرند. اصلا فوتبال بدون تماشاگر در هیچ جای دنیا معنی نمی‌ دهد چه برسد در یک دیدار حساس آن هم برای تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس. من فقط می‌ توانم افسوس بخورم که چنین تصمیماتی برای فوتبال گرفته می‌ شود.