به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۰
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۳۹۱۴۳

حمله سایت‌های قرارگاه‌های تخریب!

حمله سایت‌های قرارگاه‌های تخریب!
گروه سياسي- رسانه‌ها: سايت قانون‌آنلاین نوشت: دیروز خبری بر روی خروجی برخی سایت‌های زنجیره ای رفت که بیش از ما تعجب مخاطبان همان قرارگاه‌های تخریب را برانگیخت. قرارگاه‌های تخریب دانا، جهان نیوز، رجا نیوز و ... ضمن انتشار مطلب طنزی که در روزنامه قانون منتشر شده بود، قانون را متهم به انتشار مطالب خلاف عفت عمومی کرده بودند!

یاللعجب! این بار نمی‌گوئیم برادران ما در سایت‌های ارزشی تفاوت طنز و جدی را متوجه نمی‌شوند چرا که شاید بیش از خود ما به این امر واقف باشند. همین سایت‌های زنجیره‌ای یک روز لوگوی تهران امروز را مصداق رقاصی یک زن می‌بینند، یک روز دیگر مدعی توهین به احکام مسلم اسلامی در رسانه ای دیگر. سایت‌های قرارگاه‌های تخریب مطالب مندرج در رسانه‌های منتقد خود را بیش از مسئولان همان رسانه زیر و رو می‌کنند تا شاید نکته‌ای برای مچ‌گیری بیابد. در نهایت آنچه باعث رضایت مدیران این رسانه‌ها می‌شود، تعطیلی و توقیف همه رسانه‌های غیر همسو است، تا بتوانند به‌معنای واقعی کلمه بی‌رقیب باشند، که اگر غیر از می‌بود به جای راپورتچی، چند روزنامه‌نگار استخدام می‌کردند. به نظر می‌رسد مبالغ کلانی که مدیران این رسانه‌ها برای بصیرت افزایی دریافت کرده اند در محل خود هزینه نشده و اذهان این دوستان را به سمت و سوی دیگری سوق داده است.

البته این بار دلیل هجمه این رسانه‌ها به قانون با دفعات قبل کمی متفاوت است. نکته اینجاست که چون این دوستان کمی خجالتی هستند و با ما تعارف دارند نمی‌خواهند اصل موضوع را بگویند و به در می‌گویند تا دیوار بشنود. دوستان سایت‌های زنجیره‌ای می‌گویند هر اتفاقی که رخ داد هیچ رسانه‌ای نباید آن را پوشش دهد که مبادا دشمنان سوءاستفاده کنند و یا آنها هم در رسانه‌هایشان به آن بپردازند. این نوع دوستی، همان مثل معروف دوستی خاله خرسه است.

حال که این سایت‌های قرارگاه‌های تخریب از رسانه قانون عصبانی هستند که چرا و با چه انگیره‌ای به برخی مسائل پرداخته است و با ما هم تعارف دارند نمی توانند رک بگویند، برای عقده‌گشایی مطلبی طنز را دستمایه حملات هماهنگ شده و غیر منطقی خود قرار می دهند. به نظر تا نظام اسلامی دوستان مانند رجا و جهان و دانا و ... دارد اصلا نیازی به دشمن نیست.

پیشنهاد ما به این سایت‌های همسو این است که تعارف را کنار بگذارند و رودربایستی هم نکنند. بیایند صریح و شفاف بگویند چرا درباره اتفاقات ... می‌نویسید؟ ما هم یا پاسخ داریم و یا نداریم. چرا اینقدر حاشیه می روید؟ اگر پاسخ می خواهید سوال کنید اگر هم نه که ما هم باید با ادبیات خودتان و به قول یکی از اعاظم مدیریت اجرایی کشور آب را بریزید همان جا که می سوزد. با این روش‌ها عرض خود می برید و زحمت ما و مخاطبان می دارید.

داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۰:۲۱
به عنوان کسی که قبلا با این رسانه ها به نوع همکاری میکردم کاملا صحیح توشتید (220420)
مسعود 60چی!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۱:۲۸
خداییش معلوم نیست چهره آدمایی که تو این سایت ها کار میکنن چه شکلیه! یا بعد از این که این خبر ها رو دارن درست میکنن ! شبیه کدوم آواتار میشن!! خیلی دوست دارم یه بار بعد از این که یه خبری رو درج کردن ، لبخند رضایتشون رو هم ببینم :! ./ اییییییییی (220443)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۱:۴۴
برای رسانه ها و مدیران و گردانندگان رسانه هایی مانند 9 دی و وطن امروز دین اسلام با تمامی قوانین و حلال و حرامش تنها و تنها وسیله ای است برای رسیدن به مقصود و اگر چنانچه در جایی یکی یا همه ی اصول و چایه های آن وارونه جلوه داده شود و یا حلالی حرام یا حرامی حلال شود نه تنها اشکالی ندارد بلکه عین ثواب است و مورد رضای خدا !!! سوءاستفاده ی این آقایان از اسلام و قانون و ملت برای ما ملت ایران روشن و امری عادی است و اگر چنین نکنند جای تعجب دارد. (220461)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۱:۴۶
دوستان،اینا رسیدن به ته خط،همه نقشه هاشون نقش بر آب شده،به همین دلیل دیگه براشون اقبال مردم و ادب و اخلاق مهم نیست.خدا اینا رو داره به وسیله خودشون رسوا میکنه (220462)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۲۳
سواد که نباشه همچین تیتری میزنن. واقعا از هر خبر کذبی استفاده میکنن (220488)
حااااامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۶:۵۳
از تکذیب خبر هم شایعه میسازن. خدا خودت کمک کن!!!!!1 (220633)