به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۸
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۱/۳۰ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : ۱۲۷۱

تبلیغ ژیان در سال 1354+ عكس

...................................................

مرجع : پرشین خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۲/۰۸ ۱۲:۵۹
بهتر بود عنوان می کردید ژیان مدل54 ساخت شرکت citroen فرانسه که اکنون زانتیای آن در بازاراتومبیل حرف زیادی برای زدن دارد. (446)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۲/۱۲ ۱۱:۴۶
یادش بخیر (544)
۱۳۹۱/۰۳/۰۶ ۲۲:۵۰
ای کاش قیمتش رو به همراه حقوق یک کارمند ساده در اون موقع رو هم مینوشتید. (1063)
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۰:۰۹
حقوق کارمند ساده در سال ۵۴ ، ماهانه ۱۴۰۰ تومان بوده .
البته این رقم قطعی و دقیق نبوده و بصورت یک رقم تخمینی بر اساس دستمزد کارگری همان سال محاسبه شده (370485)
۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۱۶:۳۱
اشتباهه داداش (408217)
ali Amin
۱۳۹۱/۰۴/۲۴ ۰۶:۲۲
قیمت ژیان ۲۱۰۰۰ تومان بود .من کارمند و دانشجو بودم ۱۱۰۰ تومان حقوق گی‌‌ گرفتم ۱۰۰۰ تومان پیش قسط دادم بقیه ماهی‌ ۳۰۰ تومان .وقتی درسم تمام شد ژیان را به عنوان پیش قسط دادم و یک رنو۵ خریدم دیگر وضع خوب شده بود ماهی‌ ۵۰۰ تومان قسط می‌‌دادم (2383)
۱۴۰۳/۰۴/۱۹ ۲۱:۴۱
یعنی شما ۷ سال قسط ماشین دادی؟ (440279)
محمد
۱۳۹۱/۰۵/۰۳ ۰۹:۱۴
بین سال56الی60که رفتم جبهه
کارمیکردم نام رسان شرکتی بودم
از1500شروع شدتا2500مدارک حقوقم هست بعدازظهرهادرخیاطی کارمیردم
ازهفته 300تا1000تومان میدادن
شب هانگهبان ساختمانی در7تیرفعلی
بودم ماه500الی2000کارمیکردم
قبل از20سالگی خانه خریدم برای2تاماشین ثبت نام کردم رنو53000
پیکان50000تومان فیش هایش هست
بعدازعملیات حصرآبادان امدم خانه فروختم باچه علافی پولم ازایران خودرو
وشرکت رنو گرفتم که اگرشهیدشدم
پدرمادردرشهرستان داشته باشند
بعد62که تمام شدازجبهه امدتا66تهران
بودم چون انوقت هااستکبارستیزی مدشدبودجو ماراهم گرفته رفتیم شهرستان که درزمینه کشاورزی فعالیت
کنیم بعد15سال بخاطرنوسان قیمت ها
وخشک سالی دوباری آمدم تهران 4نفرکارمیکنیم بازم اجاری بموقع نمیتوانیم
بدهیم انوقت هایادش گرامی (2942)
۱۴۰۳/۰۴/۱۹ ۲۱:۴۰
خالی بند هستی تو (440278)
۱۴۰۳/۰۴/۲۳ ۱۰:۴۶
تو هم خیلی پخمه ای که خودتو زدی به نخبه گی . (440297)
۱۴۰۳/۰۴/۲۳ ۱۰:۵۵
یادش بخیر صحنه فیلمی که خانم آتشین سوار مهاری شده بود. (440299)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۶/۱۹ ۲۳:۰۳
خیالبافی جالبی بود (441245)
پویا
۱۳۹۱/۰۵/۲۵ ۱۸:۲۴
فقط کافیه حقوقتون رو به دلار در سال1390 و در سال1391 حساب کنین،همه چی دستتون میاد (4458)
۱۳۹۱/۰۵/۲۸ ۱۷:۱۴
حیف شد دیگه اگه استکبار میذاشت الان منم یکی از اینارو داشتم (4649)
۱۳۹۱/۰۷/۰۱ ۱۱:۲۳
یاد اون قسمت خنده بازار افتادم : همه از بی پولی و اجاره و قسط و ... شکایت میکردن ، تا شنیدن سکه پیش فروش میشه دوئیدن رفتن بانک !!! (6276)
عبدالله
۱۳۹۱/۰۷/۰۲ ۱۵:۲۴
البته همين ژیان در واقع پدر بزرگ زانتیا هست و احترام بالایی دارد. قیمت یک دستگاه پیکان در سال 1354 به مبلغ 14 هزار تومان بوده است و یک ژیان به مبلغ 7000 هزار تومان حدودا البته حقوق یک کارمند هم حدودا 1300 تومان ، یک بنز 450 سواری مدل 1354 در سال 1368 به قیمت 130 هزار تومان فروخته شد. ژیان مدل 58 در سال 58 معادل 25 هزار تومان و ... (6357)
بردیا
۱۳۹۱/۰۸/۱۱ ۰۱:۱۸
ژیان یا سیتروئن در همان زمان یعنی دهه هفتاد میلادی به همراه پیکان یا هیلمن هانتر،دو خودروی روز اروپا بودند و مختص اقشار متوسط به پایین که با قیمتی مناسب در ایران فروخته و با کیفیت عالی مونتاژ میشدند.با این احتساب برای امروز می بایستی خوذرو های روز اقشار متوسط اروپا مثل فیات و یا گلف با قیمتی زیر 20 میلیون تومان در ایران مونتاژ میشد و کف حقوق یک میلیون تومان می بود.این است تفاوت امروز با چهل سال قبل. (9998)
امیر
۱۳۹۱/۰۸/۲۸ ۰۳:۴۳
اگه خجالت نمیکشیدن همین ژیان را الان تولید میکردند بالای ده میلیون میدادند میگفتند مصرف بنزین نداره (11832)
فرزند ایشان
۱۳۹۱/۱۰/۲۶ ۰۱:۱۷
با سلام ، کلمه ژیان تنها با نام مرحوم رضا رنگرز باسلیقه تجلی پیدا مکند. خدا رحمت کنه این بزرگوار را (20835)
ز ملکی شبستر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۵ ۲۰:۵۴
ماشین با مزه ایه ولی طوریه که حتی قشر کم درامد هم از ترس ابرویشان اسمش را هم به زبان نمیارن / به خصوص خانمها . ولی باز هم اگه تو بازار بود با قیمت الان خودروها زیان بالای 5 یا 6 میلیون تومان بود چون همان براید 5 میلیونی داره به 20 میلیون میرسه . (215271)
۱۴۰۳/۰۵/۰۶ ۰۰:۴۱
این نظرات چه با مزه است. قیمت ماشین سال ۶۰ توشه ۵۰ هزار وومن. سال ۹۱ شده ۲۰ میلیون الان ۱۴۰۳ شده ۳۵۰ میلیون. چقدر دردناکه..یعنی قیمت ماشین توی ۴۳ سال۷۰۰۰ هفت هزار... برابر شده... (440349)
؟؟؟؟
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۱:۲۵
ما بوشهریا خیلی خیلی ژیان دوست داریم (131628)
رامین تقی بور ارومیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۵ ۱۹:۱۸
بهترین ماشین اون زمون بود داداشم یکی داشت اگه الان تو بازار باشه به جای براید اون و میگیرم یعنی با حقوق الان همین هم به زور میشه گرفت . (215254)
مهدی 42ساله از شاهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۴ ۱۶:۰۸
یادش بخیر چه حالی میداد وقتی از همه ماشینها یواش تر میرفتیم وبابام میگفت ما احتیاط میکنیم وگر نه از بی ام و هم سبقت میگیریم (250281)
امير23ساله ازاروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۶/۰۲ ۰۰:۵۴
ژيان جزوبهترين ماشين هاست (320872)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۲ ۰۱:۲۹
خدا رحمت کنه حاج آقا رضا رنگرز باسلیقه رو خیلی عاشق ژیان بود و بسیار حامی این خودرو بود. میگفت ژیان ماشین کم توقعیه
روحش شاد
از مدیران سایپا در دهه 60 بود. (335038)
۱۴۰۳/۰۶/۲۷ ۱۰:۰۲
سال ۵۵ ماشین ژیان ۱۴ هزار تومن بود
پیکان ۲۳ هزار و پانصد تومن
تویوتا کارینا ۵۸ هزار تومن و کرونا ۶۳ هزار تومن
پژو ۵۰۴ هم ۵۷ هزار تومن و بی ام و ۵۱۸ هم ۸۵ هزار تومن و بنز ۲۳۰ نود هزار تومن
فیش حقوق من هست که مهندس مکانیک و در شرکت نفت استخدام بودم ماهی هفت هزار و هشتصد تومن پایه حقوقی من بود .
که با سایر حق و حقوق مثل خارج از مرکز و حق مسکن و اولاد حدود یازده هزار تومن دریافتی من بود . کارگران ساده چهار هزار و دویست پایه حقوقی داشتند که آنها هم با اضافات حدود شش تا هفت تومن می گرفتند. (441543)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها