به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۱۲:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۳۱۱۱۹۳

رضایت کامل ناگلزمن از عملکرد بایرن در نیم‌فصل

رضایت کامل ناگلزمن از عملکرد بایرن در نیم‌فصل
گروه ورزشی: سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش در نیم فصل نخست کاملا راضی است. او تاکید کرد که بازیکن جدیدی در نیم فصل راهی تیم نخواهد شد. بایرن مونیخ در هفته هفدهم رقابت های بوندسلیگا با 4 گل ولفسبورگ را در هم کوبید.ناگلزمن از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و به ستایش از آنها پرداخت.
 
سرمربی بایرن در نشست خبری بعد از بازی گفت: از این پیروزی خوشحال هستیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم به ویژه در نیمه دوم که از همه نظر خوب بودیم. نیمه اول سخت بود. بازی را خوبی آغاز کردیم اما کمی تعلل داشتیم و ریتم خود را از دست دادیم. ولفسبورگ بعد از گلی که زدیم فرصت بسیار خوبی برای جبران داشت که شانس آوردیم دروازه بان ما بسیار خوب کار کرد.

او ادامه داد: برابر تیمی 4 گل زدیم که در ضد حملات و حرکت از عمق بسیار خوب کار می کند. به خوبی کنترل توپ را در اختیار داشتیم و بر حریف فشار آوردیم. ما در نیم فصل نخست به اهداف خود به طور کامل دست پیدا کردیم و بسیار راضی و خوشحال هستیم.او درباره لواندوفسکی گفت: بسیار خوشحالم که گلزنی کرد. او هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و هم گل زیبایی زد.

ناگلزمن درباره جذب بازیکن جدید در زمستان گفت: نه بازیکن جدیدی راهی تیم نخواهد شد. من هیچ علاقه ای به تقویت تیم ندارم.بایرن مونیخ با 43 امتیاز قهرمانی در نیم فصل نخست بوندسلیگا را به دست آورد و در لیگ قهرمانان اروپا هم با 18 امتیاز مقتدرانه راهی دور حذفی شد.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها