به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۳۲۱۶۸۹

ژاوی: تماشای بازی‌های چمپیونزلیگ عذاب‌آور بود

گروه ورزشی: ژاوی هرناندز سرمربی بارسا از اینکه تیمش در لیگ قهرمانان حضور ندارد عصبانی است و گفت که تماشای بازی های دیشب چمپیونزلیگ برایش بسیار سخت بود.
ژاوی: تماشای بازی‌های چمپیونزلیگ عذاب‌آور بود
بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان ناپولی در دور رفت پلی آف لیگ اروپاست. آبی اناری ها با ژاوی شرایطی بهتر از ماه های قبل را تجربه می کنند و هدف شان قهرمانی در لیگ اروپاست.
 

 
ژاوی سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با ناپولی گفت:« واضح است که در لیگ اروپا فرصت خوب برای فتح یک جام داریم. هدف اصلی ما تا پایان فصل، کسب سهمیه لیگ قهرمانان و سپس فتح لیگ اروپاست. می دانیم که در صورت قهرمانی، سهمیه لیگ قهرمانان را خواهیم گرفت و در لالیگا نیز می توانیم با قرار گرفتن در بین 4 تیم نخست، به لیگ قهرمانان برویم. در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیستیم چون در دور گروهی به اندازه کافی خوب نبودیم. فردا به حمایت هوادران نیاز داریم چرا که ناپولی رقیب سرسختی است و متاسفانه از حیث قرعه هم خوش شانس نبودیم. ترجیح می دادم به تیم دیگری برخورد می کردیم.»
انگیزه بارسا:« واضح است که دوست داشتیم در لیگ قهرمانان به کار ادامه دهیم و حضور در لیگ اروپا باعث عصبانیت‌مان شد. تماشای بازی های دیشب لیگ قهرمانان بسیار سخت بود ولی می دانیم که با قهرمانی در لیگ اروپا مستقیما به لیگ قهرمانان فصل بعد خواهیم رفت. این خود انگیزه مناسبی محسوب می شود.»
 

 
100 روز مربیگری بارسا:« انگار 100 سال گذشته است. انواع مصدومیت ها، درگیری با کرونا و مسائل دیگر را در این مدت تجربه کردیم. می دانید که من هوادار افراطی بارسا هستم و دوست دارم بارسا را به جایگاه شایسته اش برگردانم. برای این مهم باید بسیار تلاش کنیم. اینجا به عنوان مربی و انسان به فرد بهتری تبدیل شده ام. از لحاظ سبک بازی در این 100 روز بهتر و بهتر شده ایم ولی نقاط ضعفی هم داریم. از حیث بازی و نتیجه گیری بهتر شده ایم و تیمی در حال پیشرفت هستیم.»
شانس قهرمانی:« در لالیگا و لیگ اروپا در حال رقابت هستیم و شانس داریم. برابر ناپولی بازی 50-50 است و رقیبی قدرتمند را پیش رو داریم. شانس هر دو تیم برابر است و ببینیم چه خواهد شد.»
 

 
درخشش امباپه برابر رئال:« دوست دارم از بازیکنان تیم خودم حرف بزنم. در مورد بازیکنان بارسا سوال بپرسید نه امباپه.»
رئال- پی اس جی:« در مورد این دو تیم حرفی ندارم. روزی که قرار باشد برابر رئال و پی اس جی بازی کنیم، صحبت خواهم کرد. الان فقط ناپولی.»
برچسب ها: ژاوی هرناندز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها