به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۳۲۶۶۶۲

سرمربی رئال مادرید در مسیر یک رکورد تاریخی

گروه ورزشی: کارلو آنچلوتی در مسیر دستیابی به رکورد فوق العاده ای در دوران مربیگری خود در اروپا است.
سرمربی رئال مادرید در مسیر یک رکورد تاریخی
کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه و ایتالیایی در طول تقریبا سه دهه مربیگری خود در فوتبال، فهرست قابل توجهی از افتخارات را به دست آورده و همیشه در بین مربیان پرطرفدار در فوتبال اروپا جای داشته است. البته اوج کار کارلتو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با میلان و رئال مادرید بود، اما او حالا در حال رسیدن به رکوردی منحصر به فرد و تاریخی در عرصه مربیگری است.



کارلو آنچلوتی تا امروز قهرمانی در لیگ انگلیس با چلسی، فرانسه با پاری سن ژرمن، ایتالیا با میلان و آلمان با بایرن مونیخ را تجربه کرده است. اما این سرمربی در اولین دوره حضور در رئال مادرید علیرغم برآورده کردن آرزوی فتح لیگ قهرمانان بعد از 11 سال، نتوانست در لالیگا در طی آن دو فصل به عنوان نخست دست یابد.
اما با توجه به برتری درخشان دیشب مقابل مایورکا، رئال مادرید در حال حاضر با 10 امتیاز اختلاف نسبت به سویا در صدر جدول لیگ اسپانیا قرار دارد و به نظر می رسد در مسیر کسب سی و پنجمین قهرمانی خود در تاریخ لالیگا است. اگر این اتفاق در پایان فصل رخ دهد، آنچلوتی به اولین سرمربی تاریخ فوتبال تبدیل می شود که در تمام پنج لیگ برتر اروپا عنوان قهرمانی را کسب کرده و از این حیث بی رقیب می شود. رئال مادرید هفته گذشته پیروزی بزرگ و دراماتیکی در لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن کسب کرده و حالا کارلتو بعد از هشت سال فرصت دارد در اروپا نیز قهرمانی را دوباره تجربه کند.
برچسب ها: کارلو آنچلوتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها