به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۳۴۶۲۸۹

قرارداد جدید با دستمزد سه برابر؛ پاداش ستاره سیتی

گروه ورزشی: فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، در آستانه امضای قرارداد جدید با دستمزد سه برابر با این باشگاه است.
قرارداد جدید با دستمزد سه برابر؛ پاداش ستاره سیتی
عملکرد فودن در فصل گذشته و درخشش این بازیکن جوان در ترکیب سیتی باعث شده که مدیران این باشگاه به فکر تمدید قرارداد با این بازیکن باشند. 
مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن و مدیر برنامه‌های او آغاز شده و گفته می‌شود که توافق شفاهی نیز بین دو طرف صورت گرفته تا همه چیز برای رسمی شدن این تمدید مهیا باشد. 
روزنامه انگلیسی سان مدعی شده که فودن قصد دارد به زودی قرارداد جدیدی را با سیتی به امضا برساند که دستمزد او را به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد.

این بازیکن انگلیسی در حال حاضر هفته‌ای 65 هزار پوند دستمزد از سیتی دریافت می‌کند اما قرار است با امضای این قرارداد جدید، دستمزد او به 200 هزار پوند در هفته برسد تا در رده بازیکنانی که بیشترین دستمزدها را در این تیم دریافت می‌کند قرار بگیرد. 
قرارداد فعلی فودن با سیتی تا تابستان 2024 ادامه دارد اما مدیران این باشگاه تصمیم دارند از همین حالا و بدون نگرانی و استرس ترتیب تمدید قرارداد او را بدهند تا از حضور او در ورزشگاه اتحاد در سال‌های پیش‌رو اطمینان حاصل کند. 
آنها باور دارند که این پاداش درخشش این بازیکن 22 ساله است که موفق شده نقش مهمی را در ترکیب تیم پپ گواردیولا ایفا کند و آماده است تا فصل آینده هم یکی از ارکان اصلی این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر و همچنین تلاش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان باشد.
برچسب ها: منچستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها