به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۳۶۷۲۲۸

ضیافت شام همبستگی بارسلونا به حساب کاپیتان

ضیافت شام همبستگی بارسلونا به حساب کاپیتان
گروه ورزشی: بارسلونا فصلی پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته است و به فاصله دو بازی تا وقفه رقابت های باشگاهی به خاطر جام جهانی، بازیکنان این تیم هم قسم شدند که در هر دو بازی پیروز شوند تا در صورت لغزش رئال به صدر لالیگا برسند. بارسا با یک امتیاز کمتر از رئال مادرید در لالیگا دوم است ولی در لیگ قهرمانان نتوانست مجوز صعود به یک هشتم نهایی را به دست بیاورد و باید در لیگ اروپا به کار ادامه دهد.


 این برای دومین سال متوالی است که بارسا با هدایت ژاوی نمی تواند به دور گروهی لیگ قهرمانان بیاید ولی بارسایی ها سعی دارند تا روحیه خود برای ادامه فصل را از دست ندهند. به همین دلیل شب گذشته با دعوت سرخیو بوسکتس، کاپیتان اول بارسا، کادر فنی و بازیکنان بارسا در رستوران سنتی "سنت کوئیرز دل والس"، گرد هم آمدند و شام را کنار هم صرف کردند. 


طبق ادعای موندودپورتیوو، این ضیافت شام قرار بود پس از بازی رفت بارسا و بایرن برگزار شود ولی به دلیل شکست 2-0 بارسا منتفی شد. هدف بارسلونا کسب شش امتیاز از دو بازی بعدی برابر آلمریا و اوساسوناست و بازیکنان شب گذشته هم قسم شدند تا ناکامی لیگ قهرمانان را با قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری، سوپرجام اسپانیا و لیگ اروپا جبران کنند. باید دید بارسا تا چه اندازه در راه رسیدن به این اهداف موفق عمل خواهد کرد.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها