به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۳۸۶۸۶۹

5نکته طلایی در خرید غذای سگ و گربه که باید بدانید

گروه کسب و کار: همانطور که می دانید بسیاری از افراد علاقه مند به داشتن حیوانات خانگی مثل سگ و گربه در خانه هستند و مهم ترین نکته برای نگهداری از این دو حیوان تهیه غذا است که نیاز اصلی این حیوانات خانگی محسوب می شود. در نتیجه صاحبان حیوانات خانگی سگ و گربه همیشه در تلاش هستند که بهترین مواد غذایی را برای حیوانات خود خریداری کنند.
5نکته طلایی در خرید غذای سگ و گربه که باید بدانید
غذای خشک سگ و غذای خشک گربه در پت شاپ ها در انواع و مدل های مختلفی هستند. بنابراین لازم است در تهیه غذای خشک سگ و گربه مثل غذای خشک سگ رویال کنین به نکاتی نیز توجه کنید. در ادامه با پت شاپ ایران زمین همراه باشید تا شما را با چند نکته هنگام خرید غذای خشک گربه و سگ آشنا کنیم.

نکات مهم در خرید غذای خشک گربه از پت شاپ

1- غذای خشک گربه خود را متناسب با سن حیوان خود تهیه کنید

اولین و اصلی ترین نکته ای که هنگام خرید غذای خشک گربه از پت شاپ باید به آن توجه کنید سن حیوان خودتان است. لازم است بدانید غذای خشک گربه بر اساس سن آن در کارخانه ها دسته بندی می شود و بر این اساس در پت شاپ ها فروخته می شود. از آنجایی که گربه ها در هر سنی به غذای خاصی نیاز دارند با توجه به این موضوع توصیه می کنیم در خرید غذای خشک گربه به سن گربه توجه کنید زیرا این موضوع تاثیر زیادی دارد و باعث بهبود کیفیت غذای گربه می شود. به طور کلی برای تولید غذای گربه از هورمون های مختلفی استفاده می شود.

2- متناسب با رژیم آن غذای خشک گربه را تهیه کنید
نکته دوم این است که محدودیت های موجود در غذای گربه را در نظر بگیرید، زیرا انواع حیوانات خانگی مثل گربه باید غذایی که دامپزشک بر اساس نیاز آن گفته شده است غذای خشک گربه را تهیه کنید. به طور مثال بعضی از گربه های خانگی وزن کمی دارند یا اینکه دارای اضافه وزن هستند به همین دلیل برای رسیدن به وزن ایده آل و کاملا مناسب باید رژیم غذایی سالمی که دامپزشک گفته است را حتما انجام دهید.

3-    توجه به برند غذای خشک گربه در پت شاپ
حتما قبل از خرید غذای خشک گربه در پت شاپ به برند آن توجه کنید یا سعی کنید همیشه راجب برندها و کارخانه های تولید غذای خشک گربه تحقیق کنید. امروزه برندهای مختلف سعی در تولید انبوه غذای خشک گربه دارند و با توجه به این موضوع قبل از خرید و انتخاب محصول مورد نظر باید از وجود نمونه های اصل و باکیفیت در بازار که شهرت بسیار خوبی دارند اطمینان حاصل کنید.
شما عزیزان و دوستداران حیوانات خانگی می توانید بهترین غذای خشک گربه را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب متناسب با حیوان خانگی خود از فروشگاه اینترنتی پت شاپ ایران زمین  به راحتی بدون هیچ مشکلی خریداری کنید. همچنین ذکر این نکته ضروری است که برند مورد نظر شما باید محصولات متنوعی تولید کند، زیرا نیازهای غذایی گربه شما به مرور زمان تغییر می کند، بنابراین خرید غذای خانگی گربه را در پت شاپ ایران زمین برای شما توصیه می کنیم.

4- غذاهای ضروری برای گربه خود خریداری کنید
از خرید برخی از غذاهای ناسالم خودداری کنید و همیشه غذایی برای گربه خود تهیه کنید که به آن احتیاج دارد. زیرا برخی حاوی مواد مغذی ضروری هستند که گربه شما به آنها نیاز دارد، مثل پروتئین، کلسیم، چربی و ویتامین ها. اما لازم است بدانید برخی غذاهای دیگر در پت شاپ ها فقط از ذرت و سبزیجات تهیه شده است که این هیچ خاصیت مفیدی برای گربه خانگی شما نخواهد داشت فقط به اصطلاح باعث سیر شدن حیوان شما می شود و خرید این گونه غذا ها اصلا توصیه نمی ‌شود زیرا این سبک غذا ها اصلا نیاز مواد غذایی گربه شما را برطرف نخواهد کرد.

غذای خشک گربه

5-  هزینه خرید غذای خشک گربه
یکی از نکات مهم که هنگام خرید غذای خشک گربه از پت شاپ باید به آن توجه کنید هزینه آن است. از طرفی باید اطلاعاتی از قیمت انواع محصولات برندهای مختلف داشته باشید، از یک طرف دیگر باید بدانید گربه شما چه غذایی دوست دارد و به چه چیزی علاقه نشان می دهد.

آشنایی با چند نکته هنگام خرید غذای خشک سگ
اگر قصد خرید غذای خشک سگ از پت شاپ را دارید باید حتما به یکسری نکات در پت شاپ ایران زمین توجه کنید. شما باید انواع مختلف غذا را در برنامه غذایی هفتگی سگ خود بگنجانید تا حیوان در تعادل روحی و جسمی کامل باشد و تمام نیازهای خود را به طور کامل برآورده کند. اما برخی موارد مهم دیگر نیز بسیار ضروری هستند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم.

•    توجه به نژاد سگ
اولین نکته ای که در هنگام خرید غذای خشک سگ مثل غذای خشک سگ رویال کنین که باید به آن توجه کرد نژاد سگ خانگی شما است. سگ ها نیز مانند سایر جانوران از تنوع نژادی زیادی به خصوص در عصر امروزی ما برخوردارند و طبیعتاً با توجه به نژاد خود از انواع عادات غذایی خاص پیروی می کنند. در یک کلام، هر سگ خانگی طعم غذایی خاصی را دوست دارد به همین دلیل باید به نژاد حیوان توجه کرد و در هنگام خرید غذا خشک سگ با متخصص تغذیه حیوانات مشورت کرد. غذای خشک سگ رویال کنین یکی از معتبر ترین غذای های سگ خانگی است. از ویژگی های مهم غذای خشک سگ رویال کنین تولید این محصول برای انواع نژاد های مختلف سگ های خانگی است که علاوه بر این بسته به سن سگ نیز غذای مخصوص تولید کرده است.

•    نکته دوم توجه به سن سگ
توجه به سن سگ خود یکی از نکات مهم قبل از خریداری غذای خشک سگ است. برای افزایش متابولیسم و بهبود رشد بدنی سگ ها در سنین مختلف باید طیفی از غذا های مفید داده شود و به همین دلیل برای تهیه غذای تازه یا خشک سگ باید به سن آن توجه کرد.

•    توجه به محتویات غذای خشک سگ
کسانی که در خانه یا محل کار خود از سگ نگهداری می کنند باید بدانند که یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید غذای خشک سگ از پت شاپ باید یاد بگیرند توجه به محتویات درج شده روی بسته بندی غذای خشک سگ است. زیرا همانطور که گفتیم سگ ها بسته به نژاد و سن خود باید رژیم غذایی خاصی را رعایت کنند و تنها راه رعایت این رژیم توجه به محتویات و مقدار مواد موجود در یکی از آن بسته های غذایی است.

•    توجه به وزن مخصوص غذا
فراموش نکنید که به وزن دقیق غذای خشک سگ خود حتما توجه کنید. امروزه پت شاپ ها انواع غذای خشک سگ ایرانی یا خارجی را با برندهای مختلف که هرکدام ا این ها ویژگی های خاص خود را دارند به بازار عرضه می کنند.
در عین حال قطعاً محصولات خارجی گرانتر هستند، اما باز هم توصیه می کنیم در هر بسته غذایی صرف نظر از اینکه در کشور ما تولید می شود یا نه، وزن خالص مواد غذایی را در نظر بگیرید وغذای مورد علاقه سگ خود را آماده کنید.

•    توجه به تاریخ انقضاء
نکته دیگری که تهیه کنندگان بسته های غذای خشک سگ خانگی فراموش می کنند و پس از خرید محصول متوجه می شوند که پس از استفاده از محصولشان چیزی به تاریخ انقضاء باقی نمانده است. اگر غذای سگ مورد علاقه خود را از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری می کنید، حتما از تاریخ انقضا و تاییدیه های دریافت شده برای آن مطلع شوید و در صورت خرید غذای خشک سگ خانگی خود، تاریخ تولید و تاریخ انقضا روی بسته بندی را بررسی کنید.

پت شاپ ایران زمین
پت شاپ ایران زمین یکی از معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه ها برای خرید انواع غذای خشک سگ است. این مجموعه چندین سال سابقه فروش موفق غذای خشک سگ و گربه به صورت آنلاین و حضوری  را تا الان داشته است برای آگاهی از برندهای مختلف غذای سگ مخصوص نژادها وارد سایت پت شاپ ایران زمین  شوید و در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکلی در هنگام خرید غذای خشک سگ از پت شاپ با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها