به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۳۱۲۹۱

وعده جذاب جانشین بنزما به هواداران رئال

وعده جذاب جانشین بنزما به هواداران رئال
گروه ورزشی:خوسلو شروعی فوق العاده در رئال داشته و دیشب چهارمین گلش را نیز به ثمر رساند. او وعده گل های بیشتری را در ادامه فصل داد.به گزارش "ورزش سه"، خوسلو دیشب چهارمین گل فصل خود را نیز برای رئال زد و پس از سه گلزنی متوالی در برنابئو برای اولین بار در یک بازی بیرون خانه نیز برای رئال گل زد.

خرید جدید رئال که جانشین کریم بنزما شده، شروعی فوق العاده داشته و با زدن گل اول به خیرونا مسیر پیروزی برای رئال در مونتولیوی را هموار کرد.خوسلو که روی پاس استثنایی جود بلینگام توانسته بود گل بزند، به خبرنگاران گفت: «من همیشه سعی می کنم حرکات جود را تعقیب کنم و سعی می کنم حدس بزنم توپ را کجا برایم می فرستد. او استاد چنین پاس هایی است و می دانستم بلافاصله باید شوتزنی کنم.»

خوسلو در مورد بازی گفت: «ما متقاعد شده بودیم که خیرونا رقیب بزرگی است. پیروزی در اینجا برای ما بسیار مهم بود و معتقدم ایده تاکتیکی و عملکرد تیم بسیار خوب بود. در یک تیم، فداکاری و رفاقت بین بازیکنان اهمیت بالایی دارد و این‌ها در رختکن رئال اولویت هستند.»

چهار گل برای رئال: «این تیم همه زندگی من است و سال‌ها جنگیدم تا به پیراهنش برسم. بازگشت به رئال برای من بزرگترین اتفاق بود. من دومین جوانی ام یا حتی سومی را در رئال پشت سر می گذارم. با اعتماد به نفس زیادی به رئال برگشتم و اینجا همه از من استقبال کردند. با این گل ها اطمینان من روز به روز هم بیشتر می شود. مطمئن باشید من گل های بیشتری برای رئال خواهم زد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها