به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۳۱۲۹۰

جزئیات تمدید قرارداد بارسا با لیونل مسی جدید

جزئیات تمدید قرارداد بارسا با لیونل مسی جدید
گروه ورزشی:لامین یامال فردا قراردادش را تا 2026 تمدید خواهد کرد تا خیال بارسلونا از بابت لیونل مسی جدید خود راحت شود.به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال فصل قبل زمانی که تنها 15 سال و 290 روز داشت، اولین بازی خود را پیراهن بارسا را انجام داد و جوان ترین بازیکن تاریخ باشگاه شد. او امسال از ابتدای فصل در برنامه های ژاوی قرار گرفته و حالا بازیکن ثابت بارسلوناست.

یامال قبل از تور تابستانی بارسلونا قرارداد جدید خود را امضا کرد ولی به دلیل مشکلات فرپلی مالی رسمی شدن آن به تعویق افتاد ولی طبق ادعای رسانه‌های کاتالونیا، فردا قرار است رسما تمدید قرارداد او اعلام شود.

اسپورت جزئیاتی از قرارداد جدید یامال را فاش کرده است: بر این اساس یامال قراردادی تا 2026 امضا خواهد کرد که اولین قرارداد حرفه ای او محسوب می‌شود. زیر 18 سال بودن او باعث شده بارسا نتواند قراردادی بیش از سه سال پیشنهاد کند اما طبق توافق شفاهی با بازیکن و ژرژ مندس، ایجنت بازیکن، به محض اینکه یامال به سن قانونی برسد، قراردادش تا  2030 به شکل اتوماتیک تمدید می‌شود.

او تا 18 سالگی دستمزدی مشابه بازیکنان تیم دوم دریافت خواهد کرد ولی سپس قرارداد او مثل بازیکنان تیم اول می‌شود و دستمزدی چند برابری خواهد گرفت. بند فسخ قرارداد او نیز یک میلیارد یورو است. یامال در تابستان پیشنهادات زیادی از لیگ برتر و حتی رئال داشت ولی در نهایت متقاعد شد در باشگاه زندگی اش بارسلونا به فوتبال ادامه دهد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها