به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ - ۰۷:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۷۵۲۰۳

قیمت دلار امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

قیمت دلار امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
گروه اقتصادی: قیمت دلار امروز با کاهش ۳۵۰ تومانی در کریدور پنجم یک پله عقب‌نشینی کرد. در سومین روز هفته با وجود افت قیمت دلار، تتر افزایشی شد و در کانال ۵۹ هزار تومانی پیشروی کرد.به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار روز دوشنبه با افت ۳۵۰ تومانی بازگشایی شد و در کریدور پنجم یک پله عقب‌نشینی کرد.

گفتنی است اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در پله‌های پایانی کانال هشتم از کریدور پنجم در حال معامله است. برخی فعالان بازار ارز معتقدند معامله‌گران در انتظار انتخابات ریاست جمهوری هستند و این موضوع وضوح مشخصی به معاملات ارز می‌دهد.کارشناسان اقتصادی اثر سیگنال‌های سیاسی در هفته گذشته را ناچیز می‌دانند و معتقدند خروج قیمت دلار از هر طرف، به تصمیمات سیاست‌گذار بستگی مستقیم دارد.

بیشترین افت قیمت، سهم یورو شد
گفتنی است قیمت درهم امروز با رقم ۱۶ هزار و ۱۱۰ تومانی در حال معامله است و نسبت به روز گذشته ۱۴۰ تومان کاهش قیمت دارد. قیمت تتر برخلاف افت دلار، رشد ۲۵۰ تومانی دارد و روی رقم ۵۹ هزار و ۲۵۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش۲۵۰ تومانی با قیمت ۷۵ هزار تومان در حال معامله است و یورو نیز با افت ۵۵۰ تومانی یک کانال عقب‌نشینی کرد و روی رقم ۶۳ هزار ۴۷۰ تومانی ایستاده است.گفتنی است قیمت اسکناس و حواله دلار روز دوشنبه تغییر نکرد. قیمت اسکناس دلار امروز با رقم ۴۵ هزار و ۵۰۸ تومانی عرضه شد و حواله دلار نیز با رقم ۴۲ هزار و ۴۹۱ تومانی عرضه شد.
برچسب ها: قیمت دلار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها