به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۸۶۳۳۸

بلندپروازی‌ستاره بارسا:‌قهرمانی در همه جام‌ها

بلندپروازی‌ستاره بارسا:‌قهرمانی در همه جام‌ها
گروه ورزشی: پائو ویکتور معتقد است که بارسلونا توانایی رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در تمامی مسابقات فصل آینده را دارد.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تحت هدایت هانسی فلیک عملکرد خوبی را در دیدارهای دوستانه در طول پیش فصل آمریکا به نمایش گذاشت و نتایج قابل قبولی را کسب کرد و همین باعث شد که هواداران این تیم موفقیت آنها در رقابت‌های فصل آینده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشند.

با این حال، شکست شب گذشته این تیم برابر موناکو با دریافت سه گل در جام خوان گامپر مقابل چشمان هواداران‌شان باعث شد که نگرانی‌هایی در فاصله چند روز تا پیش از برگزاری اولین دیدار فصل در هفته اول لالیگا مقابل والنسیا به وجود بیاید اما ویکتور معتقد است که این تیم از مدعیان اصلی فصل آینده خواهد بود.

این ستاره جوان بارسلونا پس از پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت: «این یک بازی دوستانه پیش فصل است و ما نباید خیلی روی نتیجه حساب کنیم، بلکه باید به بازی توجه کنیم. در نیمه اول خوب نبودیم. در نیمه دوم با وجود این که بازی ۰-۳ شد اما ریتم بهتری داشتیم و بهتر بازی کردیم. اولویت ما ارائه عملکرد خوب برابر والنسیا است.»

ویکتور در پاسخ به سوالی درباره شرایط بارسا و خودش در این تیم اضافه کرد: «من فکر می‌کنم که ما تیمی فوق‌العاده داریم. این توانایی را داریم که برای قهرمانی در هر جامی تلاش کنیم. حضور در رختکن با چند نفر از بهترین بازیکنان دنیایی فوتبال برای من رویایی است که به حقیقت تبدیل شده است.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها