به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۸۶۸۱۸

همکاری دوباره دواین جانسن با والت دیزنی

همکاری دوباره دواین جانسن با والت دیزنی
گروه فرهنگی: دواین جانسن قهرمان اکشن و سرسخت این روزهای هالیوود خبر از همکاری تازه‌اش با کمپانی والت دیزنی می‌دهد.به گزارش  صبا، همکاری مشترک جدید دواین جانسن با والت دیزن، اکشن ماجراجویانه‌ای به نام «هیولای باشگاه» است.
 
جانسن از فیلم تازه‌اش به عنوان یک ماجراجویی جدید و ناشناخته در ۲ دنیای اتومبیل‌رانی و  هیولاها و موجودات عظیم الجثه عجیب و غریب اسم می‌برد.به گفته او: «ما فرصت آن را پیدا کرده‌ایم که چیزی را برای تماشاگران خلق کنیم که به شدت سرگرم کننده، بدیع و خونسرد است. این یک تجربه مثال زدنی درباره دنیای اکشن زنده است که جمع خانواده‌ها در سراسر دنیا از تماشای دسته جمعی آن لذت خواهند برد. در این فیلم تماشاگران با تعدادی از هیولاهای معروف کهن و رانندگی دیوانه وار روبرو خواهند شد.»

اطلاعات چندانی از داستان فیلم در دست نیست اما نزدیکان به کمپانی والت دیزنی می‌گویند در ارتباط با دنیای اتومبیل رانی و موتور سواری است که هیولاها را هم در خود دارد.حث تولید هیولای باشگاه در شرایطی مطرح شده است که همگان از علاقه فراوان جانسن به رانندگی و مسابقات ماشین سواری اطلاع دارند.

او قبل از این در فرانچایز «سریع و آتشی» هم بازی کرده بود که اتومبیل رانی‌های خفن در راس ماجراهای داستان‌های آن‌ها قرار دارد.فعلا مشخص نیست هیولای باشگاه قرار است تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله دار شود یا نه و جانسن در این باره اظهارنظری نکرده است.

در عین حال و در شرایطی که هنوز کارگردانی برای این اکشن ماجراجویانه انتخاب نشده، کسی چیزی درباره زمان شروع فیلمبرداری و تاریخ اکران عمومی آن نمی‌داند.دواین جانسن قهرمان سابق کشتی که در بین هوادارانش با نام مستعار راک شناخته می‌شود، رابطه کاری نزدیکی با کمپانی والت دیزنی و مدیران آن دارد.

او قبل از این و طی ۲ دهه قبل برای والت دیزنی فیلم‌های «طرح بازی»، «فرار به کوهستان جادو» و «سفر جنگلی کروز» را بازی کرده است.انیمیشن کامپیوتری پرفروش «موآنا» هم از صدای این بازیگر به عنوان یکی از ۲ صداپیشه اصلی داستان استفاده کرده است.به زودی قسمت دوم این انیمیشن اکشن کمدی خانوادگی با صدای جانسن روانه پرده سینماها خواهد شد.
برچسب ها: دواین جانسن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها