به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۴۸۶۸۷۴

سیتی جانشین آلوارز را انتخاب کرد

سیتی جانشین آلوارز را انتخاب کرد
گروه ورزشی: پس از جدایی مهاجم آرژانتینی و انتقال او به اتلتیکو مادرید، سیتی با دیوین موباما، مهاجم 19 ساله وستهم، به توافق رسید. به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی هفته قبل خولین آلوارز را از دست داد و جدایی او مثل یک شوک برای پپ گواردیولا بود. یکی از بهترین مهاجمان نوک دنیا که در سیتی اعلب نیمکت نشین بود، در نهایت راهی اتلتیکو شد تا چالشی جدید را تجربه کند.

هرچند خولین در ترکیب ثابت سیتی به ندرت حضور داشت ولی گواردیولا روی او برای فصل جاری حساب می کرد. در فصل گذشته او در 54 بازی شرکت کرد و در مجموع 19 گل به ثمر رساند و 13 پاس گل داد. خولین جایگاهی تضمین شده می خواست که پپ حاضر نشد به او بدهد و در نتیجه به لالیگا رفت.

انتظار می رفت در 15 روز باقی مانده از بازار، منچسترسیتی حرکتی بزرگ انجام دهد و چند خرید پر سر و صدا انجام دهد، اما در عوض سیتی با دیوین موباما، مهاجم 19 ساله وستهم، به توافق رسید. طبق ادعای فابریتزیو رومانو، او با تنها 1.5 میلیون راهی سیتی خواهد شد.

به این ترتیب موباما بعد از ساوینیو دومین خرید تابستانی سیتی خواهد بود. او در 109 بازی برای وستهم (تمامی رده های سنی) توانسته 59 گل بزند و هشت پاس گل بدهد. موباما سابقه هشت بازی در لیگ برتر را دارد ولی گلی به ثمر نرسانده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها