به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۸۷۱۶۷

هجوم هیجان انگیز «بیگانه» به جدول گیشه

هجوم هیجان انگیز «بیگانه» به جدول گیشه
گروه فرهنگی: تازه ترین قسمت فرانچایز علمی تخیلی و ترسناک «بیگانه»، با شکست دادن «ددپول و وولورین» توانست صدرنشین جدول هفتگی سینماهای آمریکای شمالی شود.به گزارش صبا، «بیگانه: رومولوس» با افتتاحیه بسیار عالی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری این کرسی را از آن خود کرد.
تازه ترین محصول کمپانی والت دیزنی با این افتتاحیه عالی به پنج هفته صدرنشینی ددپول و وولورین خاتمه داد.

هزینه تولید بیگانه جدید ۸۰ میلیون دلار بوده و حدود ۳۰ میلیون دلار دیگر هم صرف تبلیغات و بازاریابی برای آن شده است.نمایش عمومی این فیلم در ۴۲ کشور دیگر دنیا هم فروشی ۶۶ میلیون دلاری برایش به ارمغان آورد. به این ترتیب، فروش افتتاحیه جهانی بیگانه تازه مبلغ ۱۰۸ میلیون دلار شده است.
فده آلوارز مکزیکی تبار پشت دوربین فیلم بوده و کایلی اسپینی در آن نقش فرمانده سفینه ای را به عهده دارد که در دل فضای لایتناهی، مجبور به رویارویی با یک موجود بیگانه فضایی می‌شوند.

کمپانی والت دیزنی با موفقیت بالای بیگانه خود توانست به فروش ۳ میلیارد دلاری جهانی در سال ۲۰۲۳ دست یافته و لقب اولین کمپانی موفق هالیوودی را بگیرد که توانسته در سال جاری میلادی به این رقم کلان فروش دست پیدا کند.

ددپول و وولورین دیگر محصول این کمپانی در سه روز آخر هفته فروشی ۲۹ میلیون دلاری را تجربه کرد تا فروش کلی خود در آمریکا و کانادا را به رقم عالی ۵۴۵ میلیون دلار برساند.کمدی درام اجتماعی «با ما تموم می‌شه» با فروش ۲۴ میلیون دلاری‌اش، در ردیف سوم جدول نشست و فروش کلی خود را به رقم ۹۸ میلیون دلار رساند.

اکشن ماجراجویانه «گردبادها» که در ژانر سینمای فاجعه قرار می گیرد، نزدیک ۱۰ میلیون دلار فروش داشت تا بتواند رقم کلی فروش خود را به رقم مقبول ۲۳۹ میلیون دلار برساند. گلن پاول ستاره رو به رشد هالیوود، با این فیلم یک اثر موفق دیگر را به کارنامه سینمایی خود افزود. فیلم تازه او ردیف چهارم جدول را اشغال کرد.ردیف پنجم جدول را انیمیشن کمدی سیاه «کارولین» با فروشی بالای ۸ میلیون دلار از آن خود کرد. این فیلم به مناسبت پانزدهمین سال اکران عمومی، دوباره به روی پرده سینماها رفت.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها