به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۸۹۵۰۳

اعتراف کاپیتان رئال: امباپه کار ما را سخت کرد

اعتراف کاپیتان رئال: امباپه کار ما را سخت کرد
گروه ورزشی: دنی کارواخال معتقد است که جذب کیلیان امباپه و جدایی چند بازیکن باعث شده است که کار کارلو آنچلوتی کمی دشوار شود.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تابستان امسال با دو تغییر عمده رو به رو بود که یکی از آنها جذب کیلیان امباپه پس از مدت‌ها هیاهو و کشمکش بود و دیگری هم جدایی تونی کروس از این تیم پس از سال‌ها درخشش در خط میانی رئال بود.

رسانه‌ها و فوتبال دوستان پیش‌بینی می‌کردند که امباپه خیلی زود بتواند جایش را در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند و به ستاره درخشانی تبدیل شود و این اتفاق بالاخره پس از چهار هفته برای او رخ داد، اما جای خالی کروس همچنان در خط میانی این تیم بسیار مشهود است.

کارواخال در گفت‌وگو با اتلتیک در پاسخ به سوالی درباره شرایط رئال پس از جذب امباپه اظهار داشت: "حضور او تغییر مهمی برای ما پس از جدایی تونی کروس، ناچو و خوسلو بود اما جذب امباپه باعث شده که سرمربی مجبور شود تمامی بازیکنان بزرگی که در اختیار داریم را به شکلی با یکدیگر همراه و سازگار کند.

مشخص است که امباپه، رودریگو و وینیسیوس جونیور همگی ترجیح می‌دهند که در سمت چپ خط حمله بازی کنند، اما سال گذشته هم من فضای زیادی در مقابلم داشتم و این اتفاق باعث شد که توانایی هجومی من به شکل قابل توجهی پیشرفت کند. فکر نمی‌کنم که امسال هم مشکل خاصی داشته باشیم. سرمربی آزادی عمل بیشتری به ما می‌دهد و در نهایت او است که تصمیم نهایی را می‌گیرد."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها