به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۸۹۵۰۵

ادعای جالب پدری: فلیک مثل ربات است

ادعای جالب پدری: فلیک مثل ربات است
گروه ورزشی: پدری می‌گوید هانسی فلیک به دلیل جدیت و دیسیپلین خاصش مانند ربات به نظر می‌رسد.به گزارش "ورزش سه"، پدری از زمان حضورش در ترکیب بارسلونا خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بازیکنان مهم و کلیدی این تیم مطرح کرد و توانست به محبوبیت بسیار زیادی هم در بین هواداران بارسا دست پیدا کند اما در طول این مدت همیشه با معضل مصدومیت روبرو بود.

این بازیکن حالا امیدوار است که در طول فصل جدید و تحت هدایت هانسی فلیک که به عنوان جانشین ژاوی روی نیمکت بارسلونا نشسته است بتواند بیشتر از هر زمان دیگری به تیمش کمک کند و روزهای بهتری را تجربه کند.

پدری در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره فلیک اظهار داشت: "فلیک رابطه بسیار نزدیکی به ما دارد. هرچند که به نظر می‌رسد شبیه ربات است و بسیار جدی است اما او هم قلب دارد و می‌داند که چطور باید یک گروه را رهبری کند. او آماده است تا هر کسی را که نیاز دارد در آغوش بکشد و ما می‌توانیم به راحتی با او صحبت کنیم.

 
وقتی که ژاوی سرمربی ما بود همیشه انتقادهای زیادی مطرح می‌شد و به نظر می‌رسید که همه چیز بد پیش می‌رود، اما حالا همه چیز آرام‌تر است. رسانه‌ها زیاد از فعلی که انتقاد نمی‌کنند و او توانسته است جدیت خاصی را به تیم اضافه کند و این در حالی است که بسیار هم اهل شوخی است."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها