به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۸۹۷۱۹

از پوشیدن پیراهن مسی می‌ترسیدم

از پوشیدن پیراهن مسی می‌ترسیدم
گروه ورزشی: پائولو دیبالا می‌گوید تردیدهایی برای پوشیدن شماره ۱۰ تیم ملی آرژانتین داشته، اما از بازی با این شماره لذت برده است.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ که به میزبانی آمریکا و کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد، روبروی تیم ملی شیلی به میدان رفت و موفق شد با سه گل این تیم را از سر راه بردارد و همچنان در صدر جدول گروه‌بندی این رقابت‌ها بماند.

مسی به دلیل مصدومیتی که در فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به آن دچار شد همچنان دور از میادین است و نتوانست در این بازی برای تیم ملی کشورش به میدان برود و پیراهن این اسطوره آرژانتینی شب گذشته بر تن پائولو دیبالا بود که موفق به گلزنی هم شد.

این بازیکن پس از پایان این دیدار درباره پوشیدن پیراهن مسی در این بازی گفت: "می‌دانم که این پیراهن من نیست و همه می‌دانیم که پیراهن شماره ۱۰ به لئو تعلق دارد. من سعی کردم به بهترین شکل ممکن برای تیم ملی کشورم بازی کنم. بعضی از افراد در تیم ملی گفتند که باید این پیراهن را به تن کنم اما خودم مطمئن نبودم و تردید داشتم اما مسئولیت بسیار زیبایی برای من بود."

دیبالا درباره حضورش در تیم ملی و گلزنی برای آرژانتین اضافه کرد: "چند هفته گذشته دیوانه‌وار گذشت. یکی از دلایلی که در رم ماندم این بود که بتوانم اینجا در تیم ملی و کنار هم‌تیمی‌هایم باشم. اشتیاق زیادی برای برگشت داشتم اما فکر می‌کردم که این فرصت را نخواهم داشت. اما برگشتم و بازی کردم و در نهایت گل هم زدم."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها