به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۴۹۰۴۴۳

دوریوال همه برزیل را شگفت‌زده کرد

دوریوال همه برزیل را شگفت‌زده کرد
گروه ورزشی: مربی تیم ملی برزیل یک بار دیگر تاکید کرد که هیچکس نباید از این تیم ملی انتظار زیادی داشته باشد.به گزارش "ورزش سه"، دوریوال جونیور، سرمربی برزیل، در نشست خبری بازی با پاراگوئه اظهار داشت که انتظار ندارد نمایش بزرگی از تیمش در این بازی ببیند. او معتقد است نباید انتظارات از این تیم را بالا برد.

دوریوال که بعد از برتری 1-0 برزیل برابر اکوادور به‌خاطر بازی نه چندان خوب سلسائو زیر سوال رفته بود، در نشست خبری دیشب خود گفت: «ایجاد توقعات نادرست در بین هواداران هیچ فایده‌ای ندارد. ما قرار نیست در چند روز متحول شویم و یک فوتبال فوق‌العاده ارائه دهیم. این تیم نشان داد که برای ارائه یک نمایش خوب نیاز به زمان دارد ولی ما راه حل درست را پیدا خواهیم کرد. به عنوان یک تیم، ما در حال یافتن بهترین سبک بازی هستیم.»

دوریوال ادامه داد: «باید در سطح تیمی هماهنگ شویم. ما از نظر انفرادی بازیکنان سطح بالایی داریم ولی هماهنگی تیمی را باید ایجاد کنیم. در بسیاری از بازی‌ها شانس‌های گلزنی خوبی را از دست می‌دهیم و این یک نقص بزرگ است. در دو روز اخیر ریکاوری خوبی داشتیم و می‌رویم تا سه امتیاز دیگری را به دست بیاوریم.»لازم به ذکر است که برزیل با 10 امتیاز در جدول انتخابی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی رتبه چهارم را دارد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها