به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۹ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۹۳۵۴۵

نتیجه MRI عالیشاه و خبر تلخ برای پرسپولیس

نتیجه MRI عالیشاه و خبر تلخ برای پرسپولیس
گروه ورزشی: با اعلام پزشک پرسپولیس امید عالیشاه از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است.به گزارش ورزش سه، امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس بدشانس‌ترین بازیکن این فصل سرخپوشان بوده است. او در پیش فصل به علت بی‌احتیاطی یک بازیکن جوان با شکستگی انگشتان پا هفته‌های زیادی را دور از مستطیل سبز بود و پس از سه هفته دوری، در بازی الاهلی به میادین برگشت.

عالیشاه که نمایش خوبی برابر الاهلی، آلومینیوم و استقلال داشت و به ترکیب اصلی رسیده بود، در دربی به علت مصدومیت در دقایق پایانی تعویض شد و حالا مشخص شده که آسیب‌دیدگی او از ناحیه همسترینگ است. دیگر مصدومان پرسپولیس اما در اختیار کادرفنی قرار گرفته‌اند.

فرید زرینه، پزشک پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومان تیم‌شان گفت: در حال حاضر تنها بازیکن مصدوم پرسپولیس، امید عالیشاه است. گزارش ام‌آر‌آی، تشخیص اولیه را تایید کرد و آسیب‌دیدگی او از ناحیه همسترینگ بود. او قطعا تا بازی با پاختاکور ازبکستان شرایط لازم را نخواهد داشت.وی درباره ارونوف ادامه داد: او در اختیار کادر فنی قرار دارد و از روز شنبه در تمرینات حضور پیدا کرد.

رئیس کمیته پزشکی باشگاه درباره وضعیت پورعلی‌گنجی و حضور او در بخشی از تمرینات، عنوان کرد: پورعلی گنجی تست‌های پزشکی را کامل و به خوبی پشت سر گذاشت. او به این ترتیب در اختیار کادر فنی قرار گرفت. این که در بخشی از تمرینات حضور پیدا کرده است مربوط به برنامه‌های کادر فنی برای آماده‌سازی بازیکن است. این یک روال طبیعی است که بازیکنان با پشت سر گذاشتن مصدومیت، مدتی را برای کارهای آماده‌سازی بدنی سپری کنند. البته وقتی تمرینات اختصاصی داشت، روی بخشی از مسائل بدنی کار شد.به این ترتیب امید عالیشاه دومین مصدومیت خود در فاصله کوتاه را تجربه می‌کند و باید دید این بار چند مسابقه را از دست خواهد داد.
برچسب ها: امید عالیشاه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها