به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۹۳۸۶۶

خیز حسین برای شکستن رکورد علی دایی

خیز حسین برای شکستن رکورد علی دایی
گروه ورزشی: حسین طیبی، سالنی‌باز قهار، سرعتش را کاهش نخواهد داد و برای تنها جای خالی کلکسیون افتخاراتش به جام جهانی آینده نگاه می‌کند و به دنبال کمال و تثبیت جایگاهش در تاریخ فوتسال است.
 
به گزارش ورزش سه؛حسین طیبی روز گذشته ۳۶ سالگی‌اش را جشن گرفت و البته این سالروز با حذف تیم ملی از جام جهانی چندان برای ستاره تیم ملی دلچسب نبود. بازیکنی که در دوران حرفه‌ای خود با قهرمانی در لیگ‌های معتبر اروپایی و مهمتر از همه اینها، به جام نقره‌ای دو گوش لیگ قهرمانان اروپا ۲ بار چنگ زده است. عناوین ملی او نیز با قهرمانی در چند دوره جام ملت‌های آسیا، کاملا پُر شده است.

او در ۳۵ سالگی قدرتمند و غیرقابل توقف نشان داد و اعتماد بنفس خود را در سالیان اخیر به بهترین شکل سوق داد تا بازیکنی الهام بخش برای جوانان شکوفا شده ایرانی باشد.
عملکرد طیبی همانند بهترین‌های جهان زیر ذره‌بین بوده است و او در جام جهانی ازبکستان با به ثمر رساندن سه گل و همان چرخش‌های معرکه‌اش که در آن استاد است، پیامی به طرفداران فوتسال داد که همچنان برای جام جهانی ۲۰۲۸ نیز آماده چالش و رقابت خواهد بود.
 
تردیدی وجود ندارد که تا به این لحظه، همیشه آمادگی و کیفیت خود را حفظ کرده و داستان دوران حرفه‌ای‌اش را بازنویسی نموده. او پس از یک دهه ماجراجویی در اروپا تصمیم گرفت به لیگ باشگاهی ایران بازگردد و هم اکنون بازوبند کاپیتانی گهر زمین سیرجان را بر بازو دارد. بازیکنی که با ارائه دادن قابلیت‌هایش مصمم است که در جام جهانی آینده به میدان برود.

اگرچه نگاه به چهار سال دیگر خیلی زود است، اما باید گفت پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در اروپا خیالی برای خداحافظی از عرصه ملی ندارد و مصمم است رکورد‌ها را جا به جا کند. میل درخشش فردی و موفقیت تیمی و تثبیت جایگاهش در فوتسال جهان، نگاه بعدی او است.نکته جالب اینکه علی دایی با حضور در جام جهانی فوتبال در ۳۶ سالگی در این زمینه رکورددار است و حالا طبیی می‌تواند با حضور در جام جهانی در ۴۰ سالگی رکورد اسطوره فوتبال ایران را نیز بشکند.
برچسب ها: حسین طیبی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها