به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۴۹۵۵۹۳

«غرور و تعصب» این بار با نتفلیکس می‌آید

«غرور و تعصب» این بار با نتفلیکس می‌آید
گروه فرهنگی: پلتفرم نتفلیکس قرار است سریال «غرور و تعصب» را با اقتباس از رمان معروف «جین آستین» و گسترش قصه آن توسط دالی آلدرتون روانه تولید کند.به گزارش صبا، این پلتفرم در سال ۲۰۲۲، فیلم سینمایی «ترغیب» با اقتباس از رمان دیگر جین آستین به همین نام را پیش از این ساخته بود.
 
در سال ۱۹۹۵،مجموعه تلویزیونی شش قسمتی بریتانیایی با اقتباس از این رمان توسط اندرو دیوی به کارگردانی سایمون لنگتون به نمایش در آمد و  جنیفر ایلی و کالین فرث در آن هنرنمایی کردند که در قالب دو مجموعه دوتایی در سه شب از شبکه ای‌اندئی در ژانویه ۱۹۹۶ پخش شد.

این سریال مورد تحسین منتقدان و عامه مردم قرار گرفت و جوایز متعددی را از آن خود کرد.دقیقا ده سال بعد،نسخه سینمایی آن با اقتباس از این رمان با بازی کیرا نایتلی و متیو مک فدین به کارگردانی جو رایت ساخته شد.این فیلم عاشقانه بر مضامین واقع گرایی، رمانتیسم و خانواده تاکید داشت.

تا اینکه دیلی میل گزارش داد: دالی آلدرتون پدید آورنده «هر چه درباره عشق می‌دانم»، فیلمنامه سریال «غرور و تعصب» را نوشته و تولید آن به زودی آغاز خواهد شد. هنوز هیچ بازیگری برای این پروژه انتخاب نشده است. 

رمان مشهور «غرور و تعصب» در اوایل قرن‌نوزدهم به قلم جین آستین نوشته شد که داستانی درباره عشق و طبقه اجتماعی روایت می‌کند. قصه‌ای که به سرگذشت الیزابت بنت و ویلیام دارسی می‌پردازد که موانع مختلفی در راه عشق خود می‌بینند…
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها