به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۴۸۸۹۰۵

نتفلیکس سریال «جانوری درون من» را می‌سازد

نتفلیکس سریال «جانوری درون من» را می‌سازد
گروه فرهنگی: شبکه جنجالی نتفلیکس با انتخاب دو بازیگر اصلی «جانوری درون من» بزودی تولید این سریال جنجالی را آغاز می‌کند. کلر دنس و متیو رایس بازیگران محوری این مجموعه هستند.
به گزارش صبا، از ماه مارس بحث تولید «جانوری درون من» مطرح شد و تهیه کنندگانش مذاکره با دنس و رایس را شروع کردند.

ظاهرا نکاتی که کلر دنس در رابطه با داستان سریال و کاراکترش در آن داشت، کار امضای قرارداد را کمی با مشکل مواجه کرد.با این حال، نزدیکان به پروژه در این رابطه صحبتی نکرده و می گویند هر دو بازیگر علاقه فراوانی به داستان سریال و نقش های خود در آن دارند.

گیب راتر برنامه ساز موفق قاب کوچک خالق و تهیه کننده اصلی سریال است که می گوید آنرا به صورت یک مینی سریال تولید خواهد کرد.هنوز معلوم نیست «جانوری درون من» که حال و هوایی ملودرام و خانوادگی دارد، در چند اپیزود تهیه و تولید خواهد شد.

دنس در داستان سریال در قالب کاراکتر اگی ویگز نویسنده و مولف تحسین شده و مشهور دنیای ادبیات طاهر خواهد شد.او بعد از مرگ تراژیک پسر کوچک خود، از انظار عمومی پنهان شده و گوشه عزلت را انتخاب می کند. در چنین شرایطی، او حتی نمی تواند دست به قلم برده و چیزی بنویسد.
زمانی که نایل شلدون (رایس) خانه مجاور منزل اگی را خریداری و به آنجا نقل مکان کرده و همسایه او می شود، اگی به شکلی ناگهانی سوژه تازه ای برای کار نوشتن پیدا می‌کند.

شلدون یکی از غول‌های دنیای خرید و فروش املاک است و شهرت بدی در رابطه با ناپدید شدن ناگهانی همسرش دارد. بسیاری از مردم باور دارند او متهم اول در رابطه با این ناپدید شدن مشکوک است.

اگی که همزمان هم شیفته کاراکتر شلدون شده و هم از او می‌ترسد، تصمیم می‌گیرد با جاسوسی کردن و تعقیب این مرد مشکوک، واقعیت های نربوط به ماجرای جنجالی مفقود شدن همسر او را پیدا و کشف کند.همزمان با این کار، اگی باید با شیطان درون خودش هم روبرو شده و با یادآوری خاطراتی از گذشته، با گذشته خودش نیز رودررو شده و تسویه حساب کند.

متیو رایس شهرت خود را برای سریال پربیننده «آمریکایی‌ها» دارد که برای آن موفق به دریافت جایزه تلویزیونی بهترین بازیگر مرد هم شد. او اخیرا در سریال «پری میسون» هم نقش آفرینی کرد.
برچسب ها: نتفلیکس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها