به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۹۶۶۳۱

سقف متحرک پرگولا

گروه کسب و کار: سقف متحرک پرگولا چیست و چه کاربردی دارد؟ چه تفاوتی با آلاچیق دارد؟ بهترین مرکز برای خرید کجاست؟ سقف متحرک پرگولا را می‌توان تلفیقی از عناصر طبیعی در نظر گرفت که انواع مختلفی داشته و در مدل‌های گوناگون طراحی و در دسترس قرار گرفته است. پروفیل‌های این نوع سقف به محاسبات حرفه‌ای نیاز داشته و با بهرمندی از مصالح ساختمانی چون سنگ و چوب فضایی زیبا و مدرن ایجاد می‌کنند.
سقف متحرک پرگولا
سقف متحرک پرگولا
سقف متحرک پرگولا چیست و چه کاربردی دارد؟ چه تفاوتی با آلاچیق دارد؟ بهترین مرکز برای خرید کجاست؟ سقف متحرک پرگولا را می‌توان تلفیقی از عناصر طبیعی در نظر گرفت که انواع مختلفی داشته و در مدل‌های گوناگون طراحی و در دسترس قرار گرفته است. پروفیل‌های این نوع سقف به محاسبات حرفه‌ای نیاز داشته و با بهرمندی از مصالح ساختمانی چون سنگ و چوب فضایی زیبا و مدرن ایجاد می‌کنند. 
این محصول نمونه تکامل پیدا کرده سقف جمع شونده است که با تکنولوژی‌های مدرن و در انواع گوناگون تولید می‌شود. بدین ترتیب در صورتی که به دنبال تهیه و خرید این محصول هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به طور کامل با انواع سقف و کاربردهای آن آشنا شده و خرید را با اطلاعات کامل انجام دهید.

تفاوت پرگولا با سقف جمع شونده

تفاوت سقف متحرک با پرگولا

مهمترین تفاوت پرگولا با سقف جمع شونده را باید قابلیت باز و بسته شدن این نوع سقف با توجه به میزان نور در نظر بگیریم، بر این اساس توانسته با در نظر گرفتن وضعیت آب و هوایی شرایط مناسبی را برای کاربران ایجاد می‌کند. این محصول با توجه به آخرین تکنولوژی‌ها در مدل‌های مختلف تولید شده بر این اساس باید گفت که علاوه بر مدل‌های متحرک، این امکان را دارید تا از نوع ثابت آن در فضای خانه استفاده کنید. سقف جمع شونده به منظور عایق بندی برای جلوگیری از هوای سرد و گرم مناسب بوده در صورتی که پرگولا چون آلاچیقی مدرن است که برای ایجاد استراحتگاه بکار گرفته می‌شود.

تفاوت پرگولا با آلاچیق
مهمترین تفاوت بین پرگولا و آلاچیق ساختار آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. پرگولا از متریال گوناگونی چون آلومینیوم، چوب، پی وی سی و فولاد تهیه شده و به شکل شبکه‌ای افقی از تیرهای بهم پیوسته طراحی شده است. این نوع سقف به عنوان سایبان عملکرد بالایی دارد اما برای محافظت گزینه مناسبی به حساب نمی‌آید. در مقابل آلاچیق به دلیل اینکه از چوب، فلز، سنگ و سیمان تهیه شده به محافظ مناسبی در برابر باران و برق تبدیل شده است. همچنین از جمع شدن آب باران جلوگیری کرده و ارتفاع مناسبی از سطح زمین دارد.

مزایای سقف پرگولا
از جمله مزایای سقف متحرک پرگولا باید به موارد زیر اشاره کنیم:
1.    با بهرمندی از این نوع سازه شرایطی ایجاد می‌شود تا در فضای باز همچون حیاط محیطی دلپذیر ایجاد کنید.
2.    به منظور استفاده از نور خورشید و گردش هوا در فضا نیز کاربردی عمل می‌کند.
3.    برای حفظ و افزایش حریم شخصی در خانه بکار گرفته می‌شود، همچنین امکان استفاده از پرده‌های شفاف را فراهم کرده است.
4.    برای رشد گل و گیاه انتخابی ایده‌آل بوده و زیبایی محیط را چندین برابر می‌کند.
5.    در صورتی که به دنبال ایجاد یک فضای دلنشین و گرم برای مهمانی و دورهمی‌ها هستید پرگولا گزینه مناسبی برای خرید است.
6.    همچنین جالب است بدانید که با بهرمندی از این محصول علاوه بر افزایش زیبایی فضای ملک، ارزش مادی آن نیز بالا خواهد رفت.

انواع سقف پرگولا
سقف متحرک پرگولا انواع مختلفی دارد و بر این اساس توانسته شرایطی را ایجاد کند تا با توجه به سلیقه خود بهترین مدل را انتخاب کرده و بکار بگیرید، از جمله مهمترین انواع آن باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم:
•    پرگولا متصل: این مدل اصولا از یک سو به دیوار خانه وصل شده و فضایی شبیه به پاسیو ایجاد می‌کند، بر این اساس حس خانه را در محیط باز برایتان ایجاد می‌کند.
•    پرگولا قوسی: سقف متحرک پرگولا اصولا به شکل مسطح طراحی و در دسترس قرار می‌گیرد اما این مدل به شکل کمانی تهیه می‌شود تا ظاهری خاص و منحصر به فرد در اختیار قرار دهد.
علاوه بر این دو مدل باید بگوییم که این سقف از نظر متریال به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که از جمله مهمترین آن‌ها باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم:
•    پرگولا چوبی: این سقف قیمتی مقرون به صرفه داشته و به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته، دقت داشته باشید که برای جلوگیری از پوسیدگی باید تحت محافظت قرار گیرد.
•    پرگولا پی وی سی: این سقف به تعمیر و نگهداری کمتری احتیاج داشته و دوام بالایی از خود نشان می‌دهد. بدین ترتیب مقاومت بالایی نشان داده و طول عمر زیادی دارد.

•    سقف متحرک پرگولا آلومینومی: در صورتی که به دنبال یک محصول مدرن هستید باید بگوییم که این سقف گزینه مناسبی برای خرید است که برای بروز کردن فضای محوطه بیرونی خانه انتخابی مناسب به حساب می‌آید.
•    پرگولا فایبرگلاس: این محصول در برابر شرایط جوی نامساعد مقاومت بالایی از خود نشان داده و هزینه تعمیر و نگهداری کمی دارد. دچار زنگ زدگی نشده و قیمتی مناسب دارد بر این اساس گزینه ایده‌آلی برای خرید است.
•    پرگولا فلزی: این سقف فلزی فرمی مدرن و جذاب داشته و از مدل آلومینیومی وزنی بیشتر دارد، بدین ترتیب با دوام بیشتر در دسترس قرار گرفته است. نکته مهمی که باید به آن دقت داشته باشید احتمال زنگ زدن در آب و هوای مرطوب خواهد بود.

کاربردهای سقف پرگولا
سقف متحرک پرگولا از جمله تجهیزاتی است که توانسته در ایجاد یک فضای خصوصی در محیط مسکونی و تجاری بسیار کاربردی عمل کند، بدین ترتیب از جمله کاربردهای آن به شرح زیر هستند:

•    طراحی مسیر
این روزها از این نوع سقف در تالارها و باغ‌های عروسی استفاده شده و با بهرمندی از آن مسیری زیبا برای تردد ایجاد می‌شود. همچنین برای افزایش زیبایی آن از گیاهان مصنوعی و طبیعی استفاده می‌کنند تا مسیر رفت و آمد افراد جذابیت بیشتری پیدا کند.

•    ایجاد سایبان
در صورتی که به دنبال ایجاد سایبان هستید این نوع سقف می‌تواند یک انتخاب مناسب برایتان به حساب آید، بدین ترتیب باید گفت که در حوزه کشاورزی نیز کاربردی عمل کرده چرا که به دو صورت سقف دار و بدون سقف در دسترس قرار گرفته و با توجه به نیاز خریدار شخصی سازی می‌شود.

•    ایجاد فضایی برای مهمانی
از جمله مهمترین کاربردهای سقف متحرک پرگولا باید به ایجاد فضای اختصاصی اشاره کنیم که به منظور برگزاری مهمانی و جلسات بکار گرفته شده و شرایطی را ایجاد می‌کند تا در محیطی خاص در کنار نزدیکان خود وقت بگذرانید. بدین ترتیب توصیه می‌شود از پارتیشن شیشه‌ای برای پرگولا بهرمند شوید تا فضا کاملا خصوصی باشد.

•    طراحی فضا برای گیاهان
در صورتی که به دنبال طراحی یک فضای مناسب مخصوص گیاهان خود هستید پرگولا می‌‌تواند به خوبی نیازتان را برطرف کند. برخی از گیاهان به شکل رونده رشد کرده و به فضایی نیاز دارند که بالاتر از سطح زمین قرار گیرند، با این نوع سقف می‌توانید به راحتی شاخه‌های بلند گیاه را به سمتی که تمایل دارید هدایت کنید و فضایی زیبا ایجاد کنید.

•    طراحی تراس و بالکن
در صورتی که خانه شما تراس بزرگی دارد می‌توانید از سقف متحرک پرگولا استفاده کرده و فضایی دنج و زیبا برای خود به وجود آورید، همچنین این نوع سقف در خانه‌هایی که دارای حیاط هستند نیز کاربردی عمل می‌‌کند در نتیجه به این موضوع نیز دقت داشته باشید.

مشاوره جهت خرید انواع سقف های جمع شونده

خرید سقف متحرک

در صورتی که به دنبال خرید انواع سقف جمع شونده هستید به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه کرده و کالا را با تضمین کیفیت و اصالت خریداری کنید، پادنا تنت از جمله بهترین گزینه‌ها است که شرایطی را ایجاد کرده تا با توجه به سلیقه خود در بین طیف گسترده‌ای از تجهیزات سقفی را برای خرید انتخاب کنید که دقیقا با نیازتان سازگاری داشته باشد. بر این اساس می‌توانید با خیال راحت در ابتدا با مشاوران در این حوزه صحبت کرده و اطلاعات مورد نیازتان را بدست آورده و سپس فرآیند خرید سقف متحرک را به طور اصولی انجام دهید. به سبب تنوع بالا می‌توانید محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس سفارشات خود را به ثبت برسانید تا در بازه زمانی کوتاه در درب منزل برایتان ارسال شود. 
برچسب ها: سقف متحرک سقف
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها