به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : ۱۴۲۱۷۳
روز نخست هفته بیستم لیگ برتر

فرار پرسپولیس از شکست در دقیقه آخر

گروه ورزشی: در پایان روز نخست از هفته بیستم لیگ برتر پرسپولیس همچنان در صدر جدول ماند و تیم ذوب‌آهن به جمع مدعیان کسب سهمیه آسیا رسید.
فرار پرسپولیس از شکست در دقیقه آخر
هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد که در پایان این روز تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن مقابل رقبای خود پیروز شدند و دیدار پارس جنوبی جم ــ صنعت نفت آبادان و پرسپولیس ــ گسترش فولاد با تساوی به اتمام رسید. در پایان روز نخست از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، سایپا به رده پنجم رسید، پرسپولیس با وجود متوقف شدن در خانه، همچنان به حضور مقتدرانه خود در صدر جدول ادامه داد و ذوب‌آهن خودش را به جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی رساند.

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پذیرای گسترش فولاد تبریز بود که این دیدار با تساوی یک ــ یک خاتمه یافت. سیامک نعمتی در دقیقه 5+90 برای پرسپولیس گلزنی کرد و اسماعیل فرهادی هم در دقیقه 74 این بازی موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند. عزیز معبودی هم از گسترش فولاد در دقیقه 86 اخراج شد. پرسپولیس با این تساوی 45امتیازی شد و همچنان صدرنشین بلامنازع جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند. گسترش فولاد 28امتیازی هم در رده هشتم جدول باقی ماند.

جدول کامل لیگ در پایان روز نخست هفته بیستم به‌شرح زیر است:

نتایج کامل روز نخست هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به‌شرح زیر است:
تراکتورسازی یک ــ سایپا 2
ذوب‌آهن 2 ــ صنعت نفت آبادان یک
پارس جنوبی جم یک ــ صنعت نفت آبادان یک
پرسپولیس یک ــ گسترش فولاد یک