به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : ۲۱۶۸۷
کارشناس میز هندوستان سازمان توسعه تجارت ایران:

بلوکه 10میلیارد دلار پول‎ ایران در هندوستان

گروه اقتصادي:​ کارشناس میز هندوستان سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در نیمه نخست امسال بیش از 700 میلیون دلار کود اوره به هندوستان صادر شده است.
بلوکه 10میلیارد دلار پول‎ ایران در هندوستان
مراد نعمتی افزود: در هفت ماهه امسال از مجموع 1.5 میلیارد دلار برنج وارد شده 1.2 میلیارد دلار آن مربوط به هندوستان بوده است. وی اظهار کرد: در حال حاضر تراز کشور 573 است و در سال گذشته دو میلیارد و 607 میلیون دلار صادرات و دو میلیارد و 34 میلیون دلار واردات داشتیم. این کارشناس اضافه کرد: همچنین در نیمه نخست امسال 733 میلیون دلار صادرات کود اوره، 315 میلیون دلار صادرات متانول و 94 میلیون دلار صادرات روغنی صنعتی به هند داشتیم.

نعمتی با بیان اینکه تنها روزنه‎ای که برای تجارت با هندوستان وجود دارد تهاتر است، اظهار کرد: شرایط تحمیلی و ناخواسته تحریم روی کشور باعث شده که 10 میلیارد دلار از پول‎های کشور در هندوستان بلوکه شود و برای حل این مشکل باید پول نفت را به دلار بفروشیم و کالا صادر کنیم. این کارشناس گفت: در طول هفت ماهه امسال دو برابر واردات داشتیم و در این بین سودی به برخی افراد می‎رسد که اصلاً توجهی به متضرر شدن تولید ندارند.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۰۷:۲۲
نفت بده ، برنج بگیر ! فکر کنم از این به بعد ، جای یارانه نقدی ، نفری یک کیسه برنج هندی ، پاکستانی آرسنیک دار بدهند !! (171580)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۰۷:۲۸
نگران نباشید برادران دلال متولد 60 به بعد جاش برنج دانه بلند وارد می کنند. (171583)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۰۸:۲۴
مرگ بر غرب درود بر شرق (171604)
123
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۰۹:۱۸
خوب اينكه مشكلي نيست چند دلار هم تو روسيه بلوكه شده و همينطور آمريكا سوريه و 200 كشورديگه. ما براي ما فقط فقرش ميمونه و شكم خالي. (171632)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۰:۴۸
خوب دیگه این هم میراث گاندی مثل میراث دلالان و افراطیون داخلی ومیراث مائو و استالین واقعا باید به این همه غارت و چپاول افتخار کرد بهار درج کن ممنون (171674)