به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۳۳۳۶۰۲

جدایی قطعی؛ هافبک رئال دوباره شاگرد پیگرینی می‌شود

گروه ورزشی: ایسکو که در پایان فصل قراردادش با رئال تمام خواهد شد، با رئال بتیس به توافق اولیه دست یافته است.
جدایی قطعی؛ هافبک رئال دوباره شاگرد پیگرینی می‌شود
قرارداد ایسکو، ستاره خلاق و تکنیکی با باشگاه رئال مادرید در تابستان آینده به پایان می رسد و بعید است کهکشانی ها تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن داشته باشند. به این ترتیب دوران هشت ساله حضور ایسکو در برنابئو را باید تمام شده دانست و او از ابتدای فصل بعد راهی تیم دیگری خواهد شد.


 
ماه ژانویه نشریه گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد باشگاه فیورنتینا علاقمند به جذب ایسکو است و می خواهد او را تابستان پیش رو به خدمت بگیرد با این حال، دانیله پراده مدیر فیورنتینا خیلی زود احتمال جذب این بازیکن 29 ساله را رد کرد و در این خصوص گفت:« ما شایعات زیادی در مورد ایسکو شنیده ایم، اما حتی نمی دانیم مدیر برنامه او چه کسی است. ایسکو بازیکن واقعا بااستعدادی است، اما ما به او علاقه ای نداریم.»
 

 
سپس حضور ایسکو و همسرش در فلورانس در وقفه بازی های ملی خبرساز شد. ایسکو که مدت هاست از ایده های کارلو آنچلوتی خارج شده، حالا چیزی تا پیوستن به رئال بتیس فاصله ندارد. 
بتیس که در رده پنجم لالیگا قرار دارد و هنوز به فاصله 5 بازی تا پایان فصل شانس این را دارد تا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، برای تقویت هر چه بیشتر خود برای فصل آینده، به دنبال جذب ایسکو است. هافبک رئال زمانی که برای مالاگا بازی می کرد، شاگرد مانوئل پیگرینی بود و مربب شیلیایی حالا او را برای رئال بتیس می خواهد.


 
 ایسکو با پیگرینی بود که توانست اوج بگیرد و رئال را نسبت به جذب خود در سال 2013 وسوسه کند. طبق ادعای مارکا و آاس، پیشنهاد جدید بتیس که دستمزد 10 میلیون یورو ناخالص است، در نهایت توانسته ایکسو را متقاعد کند. به او پاداش برای امضای قرارداد به عنوان بازیکن آزاد نیز تعلق خواهد گرفت و قراردادش دو ساله همراه با بند تمدید یک ساله است. ایسکو امیدوار است در بتیس بتواند خوش بدرخشد تا شاید بتواند به تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی 2022 دعوت شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها