به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۲ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۴۲۸۵۹

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

گروه فرهنگ و هنر: جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی روی پرده اعلام شد.
جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده
 از میان فیلم‌های جدید اکران شده در سینماها «متروپل» مسعود کیمیایی به فروش 140میلیونی رسیده و «پنج ستاره» مهشید افشارزاده هم شروع خوبی در شهرستان‌ها داشته است.

«متروپل» 140 میلیون تومان؛ «چ» و «معراجی‌ها» بیش از هفت میلیارد
امیر قطبی، از دفتر پخش فیلمیران، در باره آمار فروش فیلم‌های پخش شده توسط این موسسه گفت: «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی، تا شب گذشته، اول خردادماه، در تهران و شهرستان 140 میلیون تومان فروش داشته که 100میلیون تومان آن به تهران مربوط می‌شود. به گفته وی این فیلم در حال حاضر 45 سینمای کشور را در اختیار دارد و هشت روز 8 از اکران آن می‌گذرد. قطبی همچنین گفت: فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون تومان در تهران و یک میلیارد تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است. او افزود: «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی هم پس از 90 روز نماش به فروش کلی پنج میلیارد و 410 میلیون تومان در کشور رسیده است.

«پنج ستاره» و شروعی خوب در شهرستان‌ها
محمدرضا صابری، مدیر دفتر پخش نورتابان هم درباره آمار فروش فیلم «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده گفت: این فیلم در تهران با 20 سینمایی که در اختیار دارد، حدود 180 میلیون تومان فروخته است و در شهرستان هم تا پایان اردیبهشت‌ماه 50 میلیون تومان فروش داشت. او اضافه کرد: تعداد سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم در شهرستان‌ها هشت سینماست که تا هفته آینده به حدود 40 سینما خواهد رسید. ضمن اینکه این فیلم در شهرستان‌ها شروع خوبی داشته است.

«زندگی جای دیگریست» به نیم‌میلیارد نزدیک شد
حبیب اسماعیلی، مدیر دفتر پخش‌ فیلم «زندگی جای دیگریست» هم به خبرنگار ایسنا گفت: «زندگی جای دیگریست» به کارگردانی منوچهر هادی تا کنون حدود 490 میلیون تومان فروش داشته است که حدود 380 میلیون تومان آن به تهران اختصاص دارد. او همچنین اضافه کرد: فروش فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی در کل کشور به 5 میلیارد 750 میلیون تومان رسیده است و اکران آن هم‌چنان ادامه دارد.
مرجع : ايسنا