به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۸
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۴۳۵۵۷

مشتی که «برد پیت» روی فرش قرمز خورد!

گروه فرهنگ و هنر: گزارشگری اکراینی در مراسم اکران فیلم جدید برد پیت به این سوپراستار هالیوودی نزدیک شد و مشتی را حواله‌ صورت وی کرد.
مشتی که «برد پیت» روی فرش قرمز خورد!
ویتالی سدیوک گزارشگر تلویزیونی اهل اکراین است که در مراسم فرش قرمز نخستین اکران فیلم شیطان‌صفت به برد پیت بازیگر معروف سینما نزدیک شد، ابتدا وی را در آغوش گرفت و سپس با مشت بر صورت او کوبید.سدیوک 25 ساله که سابقه‌ طولانی در رفتارهای این‌چنینی نسبت به چهره‌های شاخص دنیای هنر دارد‌، بلافاصله دستگیر شد. پیت که در حال امضا دادن به هوادارانش بود‌، پس از این حادثه اعلام کرد آسیب جدی ندیده است.

شیطان‌صفت روایت جدید کمپانی دیزنی از داستان زیبای خفته است که بازیگر باشگاه مشت‌زنی در آن نقش مقابل همسرش آنجلینا جولی را ایفا می‌کند. پلیس لس‌آنجلس پس از بازداشت سدیوک اعلام کرد به پرونده‌ وی رسیدگی خواهد کرد. این گزارشگر پیش از این نیز بارها در مراسم متعدد، چهره‌های هنری را با رفتارش ترسانده و آزار داده است.


هفته‌ گذشته او در جشنواره فیلم کن، دامن آمریکا فرارا بازیگر فیلم بتی زشته را چنگ زد. سدیوک طی مراسم اعطای جوایز انجمن بازیگران آمریکایی نیز پاهای بردلی کوپر را گرفته و رها نمی‌کرد. چنین رفتارهای آزاردهنده‌ای از وی پیش از این در مورد هنرمندان مطرحی چون لئوناردو دی‌کاپریو‌، جنیفر لوپز و آدل‌ نیز سر زده است.

ویل اسمیت از دیگر قربانیان سدیوک در مراسم فرش قرمز فیلم مردان سیاهپوش که در مسکو برگزار شد،‌ عصبانیت خود را از سماجت این گزارشگر با نواختن سیلی بر صورت وی نشان داد.
مرجع : ايسنا