به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۴۴۷۰۷۶

خوشحالی مربی رونالدو از پیروزی در الکلاسیکو

خوشحالی مربی رونالدو از پیروزی در الکلاسیکو
گروه ورزشی:لوئیس کاسترو می گوید که تیمش باید اشتباهات دیدار با الاتحاد را کاهش دهد.به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر شب گذشته در دیدار حساس برابر الاتحاد که از آن به عنوان الکلاسیکو فوتبال عربستان یاد می شود، موفق شد میزبان خود را با نتیجه پنج بر دو شکست داده و فاصله خود با الهلال صدرنشین را به عدد 7 برگرداند.

لوئیس کاسترو، سرمربی النصر ضمن ابراز خوشحالی بابت این پیروزی شیرین، اعتراف کرد که تیمش اشتباهاتی داشته که باید در بازی های بعد از تکرار آن جلوگیری شود.سرمربی پرتغالی النصر در نشست خبری پس از رویارویی با الاتحاد گفت: می دانستیم بازی سختی را برابر تیمی پیش رو داریم که می خواهد برنده شود. در نیمه اول کار برایمان دشوار بود ولی در ادامه توانستیم بازی را کنترل کنیم.

او ادامه داد: با وجود پیروزی 5 بر 2 مقابل الاتحاد، اشتباهاتی به خصوص در نیمه اول رخ داد و باید سخت تلاش کنیم تا از تکرار آنها در آینده جلوگیری کنیم.وی افزود: بازی در نیمه اول سخت بود اما در نیمه دوم به پیروزی رسیدیم و گل های بعدی را به ثمر رساندیم. از این پیروزی خوشحالیم.النصر با کسب سومین پیروزی متوالی خود در لیگ، امتیاز خود را به 43 رساند و جایگاه خود را در رده دوم مستحکم کرد. از سوی دیگر، الاتحاد سومین باخت متوالی را متحمل شد و با 28 امتیاز در رده ششم باقی ماند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها