به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۱:۴۱
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۲۸۸۷۵۲

طالبان مردم را به رگبار بست /فیلم

طالبان مردم را به رگبار بست /فیلم
گروه فیلم: تیراندازی طالبان به سمت مردم افغانستان، ۲ کشته و ۱۰ زخمی برجای گذاشت.  مردم افغانستان در مخالفت با تغییر پرچم این کشور به دست طالبان دست به اعتراض و راهپیمایی زدند که حاصل آن ۲ کشته و ۱۰ زخمی بود.طالبان در واکنش به اینکار دست به شلیک بسوی این افراد زدند و گزارش ها از کشته و زخمی شدن مردم حکایت دارد.
.....
برچسب ها: طالبان افغانستان

۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۰:۲۳
انقلاب اسلامی باشکوهترین نهضت قرن بود. حالا برگردید به دهه اول انقلاب و آمار نوحوانان و جوانانی را که به واسطه شلوارلی یا آستین کوتاه شلاق خورده اند را درآورید! منطقه ما برای گذر از دوران پادشاهی و استبداد و استعمار قبل از همه باید استقلال داشته، تجربه کسب کرده و گامها را خودش بدون دخالت خارجی بردارد. (376188)
۱۴۰۰/۰۵/۳۰ ۱۴:۴۶
متعصبانه هیچ تغییری نشدبجزدودستگی .تعصبات .خشک و خالی وحتی مردم بعلل گوناگون از اسلام فاصله گرفتند.حتی .مردم محلی ازالبسه محلی منطقه خوددورترشدند.عدالت. شدشعار.منتقدین مصلح ومومن انقلابی واقعی حتی جرات گفتمان ندارند.همه چی افسارگسیخته شده.حکومت فقط برای حفظ وبقایش کوشش میکند.نه برای رفع مشکلات مردم رنج دیده .فقط امیدواریم به معجزات خداجهت امرارمعاش مردم مظلوم. بسیجی جبهه رفته محمدرضاانوشیروانی (376294)
حورا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۲۳:۲۹
ما باهم هم دردیم (376278)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها