به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۷۳۸۱۵

خوشحالی بلینگام: وای اگر امباپه بیاید

خوشحالی بلینگام: وای اگر امباپه بیاید
گروه ورزشی:جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، از پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه بسیار هیجان‌زده است.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند به پیروزی رسید و این جام را از آن خود کرد و حالا همه منتظر اعلام رسمی خبر به خدمت گرفتن امباپه از سوی این باشگاه در طی روزهای آتی هستند.

این بازیکن چند روز قبل در دیدار فینال جام حذفی فرانسه برای آخرین بار با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفت و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی اعلام کرده بودند که رئال مادرید قصد دارد پس از فینال لیگ قهرمانان از او به عنوان ستاره جدیدش رونمایی کند.


بلینگام که در این فصل ستاره بی‌چون و چرای تیمش بود و نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد از اینکه قرار است در فصل آینده در کنار این ستاره فرانسوی به میدان برود بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.

او شب گذشته در گفت‌وگو با ژوزه مورینیو و ریو فردیناند در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «امباپه؟ اگر چنین اتفاقی رخ دهد... واقعا عالی خواهد بود! او می‌تواند ما را حتی بالاتر از این به سطح دیگری ببرد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها