به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۰۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۷۳۸۱۴

هشدار فلیک به ستاره‌های بارسلونا

هشدار فلیک به ستاره‌های بارسلونا
گروه ورزشی:هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، به بازیکنان این تیم هشدار داده است که خبرهای رختکن به هیچ وجه نباید به بیرون درز کند.به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در اقدامی عجیب و غیرمنتظره و در فاصله کمی پس از توافق با ژاوی برای ادامه همکاری در فصل آینده تصمیم گرفتند که این مربی را از هدایت این تیم برکنار کنند و فلیک را به عنوان جانشین او در فصل آینده انتخاب کردند.

این مربی پس از برکناری از سمتش در تیم ملی آلمان که بعد از کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رخ داد دیگر هدایت تیمی را بر عهده نگرفته بود و حالا آماده است تا بار دیگر به عرصه مربیگری برگردد و امید زیادی به موفقیت او در بارسا وجود دارد.


انتظار می‌رود که سرمربی سابق بایرن مونیخ تغییرات بسیاری را در این تیم ایجاد کند و حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که او مایل است که به هر شکلی که شده از رختکن تیمش محافظت کند و به بازیکنان هشدار داده است که هیچگونه اطلاعاتی نباید از رختکن به رسانه‌ها درز کند.

این در حالی است که در فصل گذشته بسیاری از تصمیمات ژاوی و حتی جزئیات درگیری‌ها و بحث‌های او با بازیکنان بارسلونا بارها و بارها در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و به صورت مفصل منتشر شده بود و فلیک امیدوار است که بتواند جلوی چنین اتفاقی را بگیرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها