به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۸۲۶۹۶

گلایه آتیلا از وعده‌های‌عمل نشده به علی چینی

گلایه آتیلا از وعده‌های‌عمل نشده به علی چینی
گروه ورزشی:سرپرست پیشین استقلال با انتشار یک استوری در اینستاگرام درباره کمک به علی چینی توضیحاتی را ارائه کرد.به گزارش "ورزش سه"، آتیلا حجازی که اواخر فصل گذشته به عنوان سرپرست استقلال منصوب شد و به دلیل برخی مشکلات هیچ‌وقت نتوانست روی نیمکت این تیم بنشیند حالا به نظر می‌رسد از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

در چنین شرایطی حجازی امروز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود با تصویر علی چینی برای این پیشکسوت ارزنده آرزوی سلامتی کرد.حجازی در این پیام اینستاگرامی نوشت: «آقا بهتاش فریبا ممنون ازت. به امید خدا فردا عملت با خوبی تموم می‌شه و با قدرت و اراده بالایی که داری برمی‌گردی شک ندارم رفیق. لازم به ذکره که غیر از تعدادی از پیشکسوتان و مبالغ بسیار ناچیز هیچ کمکی به علی نشد، البته شاید خودش دوست نداشته باشه عنوان کنم ولی تقریبا ۹۹ درصد وعده بود و تمام...»

آتیلا در شرایطی به موضوع وعده‌های محقق نشده به علی چینی اشاره کرد که چندی قبل برخی مسئولان استقلال اعلام کردند هزینه‌های درمان پیشکسوت را بر عهده خواهند گرفت و امروز هم باشگاه استقلال در یک پیام مجازی برای چینی آرزوی سلامتی کرد.

با این حال حجازی که از ابتدای روند درمان در کنار علی چینی بود با پیام خود اعلام کرده کمکی از سوی آنها به بازیکن سابق آبی‌پوشان انجام نشده است.
 
برچسب ها: آتیلا حجازی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها