به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ - ۱۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۷ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۸۳۵۴۸

احیای درام ترسناک کلاسیک سینما

احیای درام ترسناک کلاسیک سینما
گروه فرهنگی:شرکت سونی، تولید نسخه تازه و احیا شده‌ای از «من می‌دانم تابستان قبل چه کردید» را در دستور کار خود قرار داده است.به گزارش صبا، این نسخه در تاریخ ۱۸ ماه می سال ۲۰۲۵ به روی پرده سینماهای جهان خواهد رفت.
 
کامیلا مندس، مندلی کلاین، سارا پیدگن و جونا هاوئر کینگ بازیگران تازه‌ای هستند که نقش‌های اصلی نسخه تازه را بازی می‌کنند.این در حالی است که مدیران سونی در حال مذاکره با بازیگران نسخه اصلی هم هستند، تا در نسخه جدید ایفای نقش کنند.

هنوز فردی پرینز جونیور و جنیفر لاو هویت دو بازیگر نسخه اصلی موافقت خود برای همکاری با نسخه تازه را اعلام نکرده‌اند.فعلا مشخص نیست دو گروه بازیگران اصلی فیلم و بازیگران نسخه تازه، کدام نقش‌ها را در این درام ترسناک و دلهره آور مشهور تاریخ سینما بازی خواهند کرد.

کارگردانی نسخه احیا شده جدید را جنیفر کایتین رابینسون انجام خواهد داد. فیلمنامه این نسخه را سم لانسکی و خود کایتین رابینسون نوشته اند.در حالی که مدیران سونی زمان اکران عمومی »من می‌دانم تابستان قبل چه کردید» جدید را از حالا اعلام کرده‌اند، هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری آن تعیین نکرده‌اند!

نسخه اصلی این کالت کلاسیک در سال ۱۹۹۷ به روی پرده سینماها رفت و در کمال تعجب، با استقبال گسترده تماشاگران روبرو شد.فیلم که با هزینه اندک ۱۷ میلیون دلاری تهیه شده بود، توانست در سطح جهانی ۱۲۵ میلیون دلار فروش کند که در آن زمان رقم بسیار خوبی برای یک محصول کم خرج سینمایی بود.

داستان فیلم درباره یک جمع چهار نفره نوجوان بود که در ایام تعطیلات، ناخواسته باعث مرگ یک ماهیگیر می‌شوند.آنها این موضوع را از دیگران پنهان می کنند و مدتی بعد از این ماجرا، پیامی از سوی فردی ناشناس با مضمون «من می‌دانم شما تابستان قبل چه کردید» دریافت می‌کنند. در حالی که ارسال این پیام‌های تهدیدآمیز ادامه دارد، قاتلی مرموز تلاش‌هایی برای به قتل رساندن این چهار دوست می‌کند و آنها باید از هویت این مرد پرده‌برداری کنند و جان خود را نجات دهند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها