به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۰ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۸۵۸۲۵

حسرت بزرگ:‌جای خالی کین هرگز پر نمی‌شود

حسرت بزرگ:‌جای خالی کین هرگز پر نمی‌شود
گروه ورزشی:آنگه پوستکوگلو معتقد است که تاتنهام نمی‌تواند جای خالی هری کین را در این تیم پر کند.به گزارش "ورزش سه"، هری کین پس از چندین سال حضور در تاتنهام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و پیراهن بایرن مونیخ را به تن کرد تا تجربه جدیدی را با حضور در رقابت‌های بوندسلیگا و فوتبال آلمان به دست آورد.

تاتنهام در اولین فصل جدایی او توانست نتایج قابل قبولی را به دست آورد و در وقت‌های حتی صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شود و در نهایت هم کارش را با حضور در رتبه پنجم به پایان برد اما جای خالی این ستاره انگلیسی در خط حمله این تیم به خوبی مشهود بود و بارها از سوی هواداران و کارشناسان به این نکته اشاره شد.

پوستکوگلو در گفتگو با خبرنگاران در آستانه فصل جدید در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «من فکر نمی‌کنم که ما به دنبال پیدا کردن جانشینی برای هری کین باشیم. شما نمی‌توانید جانشینی برای بازیکنی که بهترین بازیکن نسلش است پیدا کنید و این موضوع باید به خوبی درک شود.

منصفانه این است که بگوییم به دنبال یافتن گزینه‎‌ای مناسب برای این پست در یک سوم هجومی هستیم و می‌خواهیم که قدرت این تیم را بیش از پیش افزایش دهیم. ما به سختی تلاش خواهیم کرد تا بهترین بازیکنان را در این پست جذب کنیم و انتخاب درستی برای فصل آینده داشته باشیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها