به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۸۵۲۵۸

قوانین جدید فوتبال را خراب کردند

قوانین جدید فوتبال را خراب کردند
گروه ورزشی: انزو مارسکا می‌گوید چلسی به‌خاطر قوانین جدید مجبور به فروش بازیکنان آکادمی است و این قوانین باعث شدند که فوتبال مثل گذشته نباشد.به گزارش "ورزش سه"، چلسی برای برگزاری تور پیش فصل کشور آمریکا شده و در طول مدت حضورش در این کشور چند دیدار دوستانه برگزار کرده و قرار است نیمه شب چهارشنبه به وقت ایران در آخرین دیدار دوستانه‌اش پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در آمریکا روبه‌روی رئال مادرید به میدان برود.

انزو مارسکا ساعت قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.فروش بازیکنان آکادمی: باشگاه چلسی تصمیمی برای فروش بازیکنان آکادمی ندارد اما قوانین لیگ برتر در نهایت باعث شده است که ما چاره دیگری نداشته باشیم. فقط ما نیستیم که این کار را انجام می‌دهیم، بلکه تقریبا تمام باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس همین شرایط را دارند. این باعث تاسف است چون در ایتالیا ما توتی را داریم که ۲۰ سال در رم می‌ماند. من عاشق چنین فوتبالی هستم و این چیزی است که هواداران دوست دارند ببینند. اما حالا قوانین با گذشته متفاوت است.
 
شرایط گلگر: در حال حاضر همه چیز بین این بازیکن و باشگاه است، این که آنها برای ماندن یا رفتن به توافق برسند. چنین اتفاقاتی در هر باشگاهی رخ می‌دهد. در نهایت باید تصمیمی گرفت که به سود همه باشد. امیدوارم که تصمیم نهایی هم برای باشگاه و هم برای کانر خوب باشد.

تصمیم‌گیری برای خریدهای جدید: صادقانه باید بگویم که فکر نمی‌کنم هیچ سرمربی‌ای در دنیا باشد که در تصمیم‌گیری برای خریدهای جدید دخالت نکند. چطور می‌توانم بازیکنی را بپذیرم که با ایده و سبک بازی من هم‌خوانی ندارد.

پیش فصل: برگزاری پنج بازی در ۱۷ یا ۱۸ روز خیلی زیاد است اما ما توانستیم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم و اگر چه اتفاقی رخ نمی‌داد نمی‌توانستیم برای مسابقات پرفشار فصل آینده آماده شویم. وقتی به انگلیس برگردیم حدود یک هفته یا ۱۰ روز فرصت داریم و این مدت برای من پیش فصل واقعی به حساب می‌آید. اینجا در آمریکا احساسات متفاوتی را تجربه کردیم.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها