به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۴۸۵۲۶۹

درهای بارسلونا به روی اولمو باز شد

درهای بارسلونا به روی اولمو باز شد
گروه ورزشی: مدیر ورزشی جدید لایپزیش امروز اعلام کرد که آماده مذاکره برای فروش دنی اولمو به بارسلونا هستند هرچند شرایط خاص خود را نیز دارند.به گزارش "ورزش سه"ف مارسل شفر در مراسم معارفه رسمی خود به عنوان مدیر ورزشی جدید لایپزیش که امروز سه‌شنبه برگزار شد، اعتراف کرد که آنها آماده مذاکره با باشگاه بارسلونا درباره دنی اولمو هستند اما هشدار داد که از منافع خود دفاع خواهند کرد: «ما آماده‌ایم در مورد این انتقال صحبت کنیم. اما دنی برای ما بازیکنی با ارزش و استثنایی است.»

اظهارات شفر ساعاتی قبل از جلسه ای بود که بین او و دکو برنامه ریزی شده بود و انتظار می رود مذاکراتی مثبت بین دو طرف به انجام برسد.اولمو 26 ساله با قراردادی معتبر تا سال 2027، دیروز به همراه یکی از ایجنت هایش به نام اندی بارا وارد لایپزیش شد. ایجنت اصلی او، خوانما لوپز، امروز در لایپزیش خواهد بود و دکو، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، را همراهی خواهد کرد.

هدف بارسا شکستن مقاومت لایپزیش است، که در حال حاضر پیشنهاد 47 میلیون ثابت را نمی پذیرد. بارسا دو پیشنهاد مالی با متغیرها ارائه کرده که در نهایت به 60 میلیون یورو می رسد ولی لایپزیش فقط و فقط 60 میلیون یورو ثابت می خواهد.

در حالی که به نظر می رسد گزینه جذب نیکو ویلیامز پس از حضور او در تمرینات اتلتیک غیرممکن شده، بارسا مطمئن است که حمله به جذب اولمو نتیجه خواهد داد.  اولمو می تواند دومین خرید تابستانی بارسا بعد از پائو ویکتور باشد که با پرداخت 2.5 میلیون به خیرونا تا سال 2028 قرارداد امضا کرد. بارسلونا و خیرونا 50 درصد از حق مالکیت ویکتور را مشترک هستند و در فصل 26-2025، باشگاه خیرونا 70 به 30 برتری خواهد داشت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها