به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۰ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۸۵۸۲۷

هشدار به ستاره جدید بارسا: اینجا باید بجنگی

هشدار به ستاره جدید بارسا: اینجا باید بجنگی
گروه ورزشی:دنی اولمو برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بارسلونا و حفظ جایگاهش در این تیم کار آسانی در پیش ندارد.به گزارش "ورزش سه"، تلاش‌های مدیران بارسلونا برای توافق با لایپزیش بالاخره به نتیجه رسید و آنها موفق شدند دنی اولمو را با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش ۵۵ میلیون یورو با بند پاداش هفت میلیون یورویی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به خدمت بگیرند.

این ستاره اسپانیایی قرار است به زودی به تمرینات پیش فصل این تیم اضافه شود و خودش را برای شروع فصل جدید رقابت‌های لالیگا آماده کند و امیدوار است که بتواند تحت هدایت هانسی فلیک خیلی زود جایش را در ترکیب اصلی بارسا پیدا کند و به یکی از مهره‌های کلیدی آنها در کسب موفقیت‌های مختلف تبدیل شود.

اما سایت اسپانیایی رلوو حالا به نکته جالبی اشاره کرده و مدعی شده است که این بازیکن مطمئناً کار آسانی برای حضور در ترکیب اصلی بارسا و تبدیل شدن به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم نخواهد داشت. بازیکنان جوان حاضر در فهرست بارسا در دو فصل گذشته عملکرد بسیار درخشانی را به نمایش گذاشته‌اند و حالا فرصت بیشتری برای بازی خواهند داشت.

جالب است بدانید که اولمو در سه فصل گذشته تنها ۱۷ گل با پیراهن لایپزیش به ثمر رسانده است و این در حالی است که فرمین لوپز به تنهایی در اولین فصل حضورش در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا در بارسا موفق شد تنها هفت گل کمتر از این آمار به ثمر برساند و همین باعث شده است که رسانه‌های اسپانیایی معتقد باشند که اولمو کار سختی در این تیم در پیش خواهد داشت و باید برای محکم کردن جایگاهش به صورت جدی تلاش کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها