به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۸۶۸۷۵

طعنه کین به توخل:بایرن انرژی گرفته است

طعنه کین به توخل:بایرن انرژی گرفته است
گروه ورزشی: هری کین معتقد است که حضور ونسان کمپانی باعث شده است که بایرن مونیخ انرژی بگیرد و بازی درخشانی را به نمایش بگذارد.به گزارش "ورزش سه"، هری کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی گران قیمت به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو از تاتنهام جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست و امیدوار بود که بتواند اولین جام قهرمانی دوران فوتبالش را با این تیم و تحت هدایت توماس توخل به دست آورد اما این اتفاق رخ نداد.

این مربی آلمانی در نهایت پس از سپری کردن فصلی نه چندان موفقیت‌آمیز از هدایت بایرن کنار رفت و حالا ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید هدایت این تیم را برعهده گرفته است و به نظر می‌رسد که کین از حضور او روی نیمکت این تیم بسیار خوشحال است و شرایط بایرن را بهتر از فصل قبل می‌بیند.
او پس از پیروزی ۰-۴ برابر اولم در دور اول جام حذفی آلمان به خبرنگاران گفت:« من کمپانی را خیلی دوست دارم. بایرن با او انرژی زیادی گرفته و سرزنده شده است. سبک بازی او با فشار از جلو، مالکیت توپ زیاد و حملات متوالی برای زدن گل‌های متعدد همراه است. فکر می‌کنم این سبک با ما و تیمی که داریم سازگار است. هر هفته با درک بیشتر ایده‌های او پیشرفت می‌کنیم اما اولین برخورد من با او تا به حال عالی بوده است.»

این ستاره انگلیسی درباره آمادگی و شرایطش اضافه کرد:« احساس خوبی دارم و بدنم هم همین‌طور. هیچ درد و مشکلی ندارم. از نظر من همه چیز مربوط به آمادگی است. چند هفته فرصت برای ریکاوری داشتم. با توجه به انتظاری که سرمربی برای سبک بازی متفاوتش از ما دارد، باید هر روز بیشتر از قبل آماده باشیم. من تا هفته دیگر کاملا برای شروع فصل جدید آماده خواهم بود.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها