به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۸۶۸۷۹

اگر کلوپ در لیورپول بود، زوبیمندی نه نمی‌گفت

اگر کلوپ در لیورپول بود، زوبیمندی نه نمی‌گفت
گروه ورزشی: جیمی کاراگر معتقد است که اگر یورگن کلوپ جای آرنه اسلوت بود، احتمالا مارتین زوبیمندی اکنون برای لیورپول بازی می‌کرد.به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در سال های اخیر در جذب یک هافبک  کلاس اول جهانی ناکام مانده و انگشت روی هر بازیکنی گذاشته، او پیشنهاد قرمزها را رد کرده است. جدیدترینشان مارتین زوبیمندی بود که ترجیح داد در سوسیداد بماند. لیورپول می‌توانست بدون مذاکره با سوسیداد و با پرداخت بند فسخ زوبیمندی او را جذب کند ولی در متقاعد کردن این بازیکن ملی پوش ناکام ماند.

لیورپول در پی تقویت خط میانی خود پس از جدایی بازیکنانی چون فابینیو، جردن هندرسون و تیاگو آلکانتارا بود. امااین باشگاه در بازار نقل و انتقالات با چالش‌های بزرگی روبه‌رو بوده و بسیاری از اهداف اصلی خود را از دست داده است. پیش از زوبیمندی، بازیکنانی همچون اورلین شوامنی، مویسس کایسدو و رومئو لاویا نیز پیشنهاد لیورپول را رد کردند. همچنین، جود بلینگام که به رئال مادرید پیوست و انزو فرناندز رکورددار چلسی نیز در لیست خرید قرمزها بودند.

جیمی کاراگر، کاپیتان سابق قرمزها، در این رابطه گفت: «فقط بحث پرداخت بند خرید زوبیمندی نبود و لیورپول آنطور که به نظر می‌رسید برای جذب او کار ساده‌ای نداشت. صادقانه بگویم، این برای تصویر و اعتبار جهانی لیورپول اتفاق خوبی نیست. آنها روی هافبکی تمرکز کردند که اگر کلوپ بود برای او اقدام نمی‌کرد. او به بازیکنانی در سبک فابینیو اعتماد داشت.»

کاراگر ادامه داد: «با این وجود معتقدم اگر کلوپ همچنان مربی بود و او با زومبیندی حرف می‌زد، احتمالا نتیجه متفاوت می‌شد. همیشه گفته می‌شد که ما در کلاس بالایی هستیم. در تجارت بهترین هستیم، ولی اینکه با سرمربی جدید حتی یک خرید هم انجام نداده‌اند اصلا حرکت خوبی نیست. این اصلا خوب به نظر نمی‌رسد چون این پستی است که لیورپول رای سه فصل به دنبال تقویت آن بوده است. آنها تلاش کردند تا شوآمنی را که به رئال مادرید رفت، به خدمت بگیرند. سپس کایسدو و لاویا را از دست دادند و حالا هم زوبیمندی. بازهم می‌گویم که فکر می‌کنم اگر یورگن کلوپ برای انتقال زوبیمندی اقدام می‌کرد، شانس بیشتری برای جذب او وجود داشت. معتقدم فقط به خاطر شخصیتش زوبیمندی جذب لیورپول می‌شد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها